Ні дня без шоу — так зробили графік показів організатори Ukrainian Fashion Week: першого дня був «грибний» перформенс Ольги Громової, другого — «Оптичні ілюзії» Олексія Залевського. Персонажі, навіяні дизайнеру фільмом «Дюна» ( з «лисими» перуками) ходили по подіуму, поділеному великими листками прозорого пластику, а люди першого ряду спостерігали за дійством з м’яких диванів — це була паралельна презентація лінії дизайнерських меблів Fusion by Zalevskiy.
Яскравим і видовищним був показ Оксани Караванської, тема зобов’язувала — Марія Приймаченко. Найнесподіванішою виявилася монохромна трактовка спадщини майстрині наївного живопису — вишивка химерних звірів і квітів білим по білому, фантастичні білі морди–аплікації на білих блузах, ковбойські чоботи з монохромними мордами–аплікаціями від Сніжани Нєх доповнювали й осучаснювали образ. Білий блок вийшов дуже вишуканим і ніжним, а кольоровий явив «класичну Караванську» з любов’ю до ручного плетіння, вишивки, нашарувань і асиметрій.
Наташа Глазкова в колекції «Солярис» продемонструвала справжній кутюр — її сукні і блузи з пастельного блоку не тільки декоровані чи вишиті вручну, ці тканини для коротких складно кроєних суконь, які до того ж, робилися муляжним методом, створювалися вручну. Одне «полотно» майстриня плела на коклюшках і оздоблювала цілих чотири місяці. Щоправда, і вигляд її сукні морських царівен мають неповторні — це речі–коштовності, які підкреслювали білі ажурні колготи, схоже, теж виплетені hand–made. Доповнили колекцію аксесуари у вигляді морських коників, черепах, восьминогів, зроблених із мушель, перлин, перламутру. Недарма п’ять суконь із колекції вже замовлені.
Олена Даць, яка активно освоює і західні, і східні ринки — Японія тепер у неї основний замовник, — поєднала легкі шовки з повстю Хустської капелюшної фабрики. Основний декоративний мотив її колекції — принт і шовкографія чорно–білих фрагментів великодніх писанок, а жакетики–болеро та ажурні прикраси з повсті, покликані подивувати іноземного споживача незвичністю. Вільний крій її летючих романтичних сукенок нагадав присутнім, що навесні 2009 року теж будуть випускні бали, а складно кроєні і складно драпіровані літні пальта–безрукавки молочних кольорів пробудили курортні настрої.
Британський критик Годфрі Діні після першого дня UFW обмовився в кулуарах: мовляв, думав, що їду в провінцію, а приїхав у Європу. Що й треба було довести...