Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44
На стінах Українського науково-технологічного центру впродовж місяця щотижня змінюватиметься фотоекспозиція. Співробітники міжурядової некомерційної організації, що займається залученням західних інвестицій в українську науку та продажем українських проектів за кордон, зможуть милуватися на стінах свого офісу то міськими пейзажами Старого Світу, то підводним світом Червоного моря, то замальовками із життя фауни. Успішна бізнес-вумен, директор промо-агенції Spromo Надія Копаниця влаштувала тут свою другу персональну виставку, перша, до речі, експонувалася в ...банку. Можливо, такі химерні «галереї» Надія вибирає із «принципових» міркувань, вона, інженер-програміст за освітою, піарник за професією, вважає себе професійним фотографом-любителем. Любителем — тому, що не заробляє фотографією на життя, принципово не переводить своє хобі у комерційне русло і не продає своїх світлин. При цьому вона час від часу бере майстер-класи у своїх друзів — відомих фотографів, спілкується в професійному колі. Це її багаторічне захоплення, спосіб самовираження, задоволення.