Трясовина обвалу Зе-влади. Чи є життя без Єрмака?
Після корупційного скандалу довкола «плівок Міндіча» внутрішній обвал української влади став очевиднішим. >>
Учора з’ясувалося, що напередодні Прем’єр–міністр Юлія Тимошенко здійснила переліт у рамках офіційного візиту до Москви на приватному словенському літаку. Про це журналістам повідомив керівник апарату глави уряду Михайло Лівінський.
Нагадаємо, у четвер стало відомо про аварійну ситуацію на літаку Ту–134, яким Президент мав летіти на Львівщину відкривати школу, цей лайнер залишився в аеропорту «Бориспіль», і Президент відбув на Західну Україну літаком Іл–62, котрий був підготовлений для візиту Тимошенко в Москву. Третій літак державіакомпанії «Україна», що обслуговує керівників держави, перебував у Миколаєві, куди було доправлено високопоставленого гостя України, короля Швеції Карлі XVI.
Аби не запізнюватися на переговори в Росію, «ми звернулися до комерційних перевізників і знайшли словенський літак на вісім осіб, який погодився виконати цей рейс», — розповів Лівінський. Витрати на цей переліт будуть покриті фінансово–господарським департаментом Кабінету Міністрів.
У підсумку Тимошенко запізнилася до Москви на 12—14 хвилин і вже дорогою до резиденції російського уряду надолужила втрачений час. Журналістів та урядовців доправили до Москви двома іншими літаками ДП «Україна» пізніше.
Як повідомила журналістам прес–секретарка Президента Ірина Ванникова, на Ту–134 були проблеми зі стабілізатором.
Керівник Управління держохорони Валерій Гелетей позавчора на вечірньому брифінгу підтвердив, що після аварійної посадки в «Борисполі» Ющенко скористався саме тим літаком, на якому мала вилітати Прем’єрка. «Із п’яти літаків, наявних у ДП «Україна», які допущені до перевезення вищих посадових осіб, на сьогоднішній день у справному стані перебувають лише два Іл–62 і Ту–134. Тому, враховуючи таку складність, питання було вирішено таким чином: кожен наступний літак був резервним», — сказав Гелетей. О 8.30 із «Борисполя» вилетів король Швеції, о 9.30 — Ющенко, о 10.30 мала вилітати Тимошенко, тож їй, останній, і не пощастило з машиною. Відтак президентський «силовик» приніс вибачення главі уряду за незручності і поскаржився на поганий стан та недофінансування всього авіапарку, який обслуговує керівників держави та уряду.
Але ситуація ускладнюється тим, що комісія Мінтрансу, створена для з’ясування обставин інциденту з літаками, учора оголосила: на момент аварійної посадки «Ту» перебував у придатному стані. Обвинувачем Президента й адвокатом Прем’єрки виступив заступник міністра транспорту Олександр Давидов. Він свого часу був керівником авіакомпанії «ЄЕСУ–авіа», котра обслуговувала ще Тимошенко–бізнесмена. Учора на брифінгу Давидов заявив, що дані про несправність якихось агрегатів не підтверджуються. Представник уряду стверджує, що літак, на якому мала летіти Тимошенко, не був резервним для Ющенка.
Після корупційного скандалу довкола «плівок Міндіча» внутрішній обвал української влади став очевиднішим. >>
Документ ухвалено 4-5 грудня 2025 року як офіційну Національна стратегія безпеки (National Security Strategy) другої адміністрації Трампа. >>
Після зустрічі з лідерами ЄС у Лондоні Зеленський дав відповіді на запитання журналістів у літаку. >>
Мер Дніпра Борис Філатов звинуватив уряд та парламент у "системному грабуванні територіальних громад" і пріоритетному фінансуванні політичних проектів замість потреб прифронтових міст. >>
У кожного політичного режиму є мить, коли блискучий фасад раптом починає тьмяніти — не від фанфар, а від ударів антикорупційних обшуків. >>
СБУ спільно з Київською міськпрокуратурою затримали колишнього т.в.о. першого віце-президента ДП "НАЕК "Енергоатом" та першого заступника міністра енергетики України. >>