Заповідні «антивандальні» вагони
Київська влада зрозуміла, що, по–перше, вандали — теж люди, а по–друге, вони їздять по Куренівсько–Червоноармійській гілці метро. На цій лінії з’явилися вагони з «антивандальними» сидіннями, яких ні подряпати, ні порізати, ні обмалювати не можна. При цьому, заспокоює пасажирів ТРК «Київ», сидіння зручні й гарно виглядають (щоб вандали не думали, що їх запхнуть у якісь скотовозки). У цих заповідних вагонах, зроблених у Польщі, заборонено розміщувати будь–яку рекламу, є окремі місця на одну людину і під лавки можна покласти речі. Пощастило вандалам!
Евакуатор — поняття цілодобове
Нічний рай для київських любителів паркуватися в недозволених місцях прикрив столичний мер Леонід Черновецький. Він розпорядився перевести евакуатори, які транспортують автомобілі з самовільних парковок на штрафмайданчики і заробляють для муніципальної казни грошики, на цілодобовий режим. Це все робиться не з метою збагачення КМДА, а для зменшення ДТП — пояснюють людям чиновники. Евакуатори на нічних київських вулицях мали, за словами директорки «Київтранспарксервісу» Олени Поліщук, заступити на службу з вечора вівторка. Можна уявити радість киян, автомобілі яких влада вважає розкішшю, бо достатньої кількості парковочних місць не передбачає навіть біля дорогущих новобудов. Відучора ночівля авто на проїжджій частині біля дому коштуватиме її власнику 250 гривень і більше. З дворів, кажуть на Хрещатику, 36, вивозити авто не будуть.
Зеконом у метро
Головне управління з питань цінової політики КМДА уже вкотре рекомендує транспортникам підняти ціни в столиці — жетон на метро, за їхніми таємними підрахунками, має коштувати 2 гривні, а талончик на автобус\тролейбус\трамвай — 1,5 гривні. Зекономити на метро киянам можна, якщо купити одразу річний абонемент — він коштує 365 гривень, отже якщо їздити принаймні раз на день, економія складе 1 гривню. А якщо сісти й кататися безупинно, можна взагалі розорити київський метрополітен. Місячний проїзний на метро обіцяють за 80 грн, а річний на трамвай–тролейбус — 275. Гості столиці над проблемою економії мають ще подумати...