З 1 жовтня ціна за квитки у донецьких трамваях та тролейбусах піднялася з 50 копійок до 1 гривні. В комунальних автобусах, розрахованих на велику кількість пасажирів, — з 75 копійок до гривні. А проїзні квитки подорожчали втричі — з 40 до 130 гривень. Транспортники вважають, що йдеться про «Божі» ціни, адже собівартість перевезення одного пасажира сягає півтори гривні.
До непопулярного кроку в обласному центрі, певна річ, змушені вдаватися через непросту ситуацію, в якій опинився пасажирський транспорт. Адже, за результатами проведеного КП «Донелектротранс» аналізу, 80 відсотків трамваїв та тролейбусів вичерпали свій експлуатаційний ресурс. Однак реальне фінансування ремонтних робіт складає менше третини від потрібних коштів. Те ж саме стосується й іншого обладнання. Контактні дроти та рейки зношені на 70 відсотків, а ремонт вдається провести на якість 15 відсотків від запланованих обсягів робіт.
Утім, звісно, було б наївно сподіватися, що подорожчання вдвічі плати за проїзд дозволить транспортникам вирішити свої проблеми і поліпшити якість послуг. Бо отримані після подорожчання кошти тут сподіваються використати для підтримання у більш–менш нормальному стані трамвайно–тролейбусного господарства. А про давно назріле оновлення парку навіть не мріють. Адже навіть попри те, що на маршрути нещодавно вийшли кілька нових трамваїв К–1, як обмовився міський голова Донецька Олександр Лук’янченко, надходжень із бюджету для оновлення парку вистачає рівно на... десяту частину одного трамвая.