Як повідомив журналістам в. о. генерального консула України в Російській Федерації Василь Власюк, працівники українського консульства «працюють на місці трагедії, перебувають у постійному контакті з місцевою владою і готові надати будь–яку необхідну допомогу родичам загиблих». Для родичів в адміністрації Пермського краю працює оперативний штаб. Його контактні телефони (якщо дзвонити зі стаціонарного телефону в Україні): 8–10–7–342–217–72–50 (235–16–80).
У катастрофі загинув і знаменитий «чеченський генерал», колишній командувач Об’єднаним угрупованням федеральних сил на Північному Кавказі й радник президента Росії Геннадій Трошев. Як повідомляє Newsru.com, генерал прямував у чуваське місто Краснокамськ для участі в турнірі з самбо. Разом із ним на злощасному авіалайнері летіли перший віце–президент федерації самбо РФ Володимир Погодін та президент федерації самбо Чувашії Олександр Трофимов.
Не вижив ніхто — судячи з усього, літак не лише загорівся, а й вибухнув іще в повітрі, оскільки уламки розкидані в радіусі чотирьох кілометрів від місця падіння. Найбільшим із них є шматок крила розміром метр на два. Тіла людей, які були на борту, понівечені настільки, що ідентифікувати їх можливо тільки за аналізом ДНК. Як повідомив міністр транспорту Росії Ігор Левітін, який очолює державну комісію з розслідування авіакатастрофи, процес ідентифікації останків займе щонайменше три–чотири тижні. За словами міністра, родичам загиблих іноземців не потрібно приїздити в Росію — збір крові для аналізів ДНК у них організують за місцем проживання.
Як стверджують очевидці, жахливі наслідки катастрофи не завадили деяким спритникам, які встигли прибігти до розбитого літака раніше, ніж туди прибули рятувальники, зайнятися мародерством: знімати з пошматованих тіл коштовності, забирати вцілілі гроші й паспорти тощо.
Жертв катастрофи могло бути набагато більше, адже «Боїнг» упав зовсім недалеко від житлового кварталу Пермі, однак, на щастя, на землі ніхто не постраждав. Лише пошкоджено близько півкілометра залізничного полотна Транссибірської магістралі — поки її ремонтують, поїзди пустили в обхід.
Дві «чорні скриньки» були знайдені вже через кілька годин після трагедії, однак на розшифрування записів, які вони містять, потрібен час. Поки про причини катастрофи можна лише гадати. Як стверджують представники «Аерофлоту», екіпаж, який керував «Боїнгом», був досвідченим, а сам літак — цілком справним. Лише в травні він пройшов усі необхідні перевірки, отримавши сертифікат на право здійснювати польоти протягом року.
За таких умов на думку першою спадає версія про теракт, однак міністр транспорту Левітін відкинув її одразу. Згодом той факт, що терористи в даному випадку непричетні, підтвердила й ФСБ.
Речники «Аерофлоту» зауважують, що тієї ночі в Пермі були несприятливі погодні умови. Однак авіадиспетчер Ірек Бібіков, який «вів» «Боїнг» до катастрофи, в інтерв’ю інтернет–виданню Life.ru розповів, що пілот «загиблого» літака Родіон Медведєв поводився дуже дивно і не виконував його команди. Зокрема, підходячи до глісади зниження (похилої площини, по якій літак заходить на посадкову смугу), замість того, щоб знижуватися, несподівано почав набирати висоту. Після того, як диспетчер послав лайнер на другий захід, він почав розвертатися вліво, хоча команда була на правий розворот. За словами Бібікова, коли зник зв’язок, «Боїнг» перебував на висоті 600 метрів. Хоча за іншими даними, опублікованими ЗМІ, прилади показували 1800 м.
Учора в Пермі був оголошений день жалоби за загиблими.