Із 8 вересня водночас з діючими магнітними картками Київський метрополітен уведе в обіг нові безконтактні картки (пластикова картка, принцип дії якої — зчитування штрих–коду. — Авт.) головного інженера комунального підприємства «Київський метрополітен» Володимира Зеля. Безконтактні картки видаватимуться на термін 30 календарних днів із дати першого проходу. «Підкреслюю: відлік 30 днів розпочинається саме з дати першого проходу, а не з дати купівлі квитка», — наголосив пан Зель. Отже, проїзний можна буде придбати заздалегідь, а почати використовувати тоді, коли пасажирові буде зручно. З часом Київський метрополітен має намір ввести безконтактні проїзні й на інші терміни дії, зокрема квартальний, піврічний та річний. Собівартість цього «ноу–хау» — сім гривень, а ціна однієї поїздки в метрополітені залишиться сталою — 50 копійок.
«Таку автоматику обдурити неможливо», — попереджають інженери. Проїзний призначений для проходу одного пасажира, тому повторний прохід по ньому дозволений після перерви в 15 хвилин. При проході через турнікет на терміналі висвічуватиметься залишок днів до кінця терміну дії проїзного, а в день закінчення терміну дії — напис «Останній день проїзду».
Водночас із нововведенням у метро діятиме і стара система оплати проїзду, але ненадовго. «Що ж до жетонів, то вони як засіб оплати разової поїздки в метрополітені будуть використовуватися ще тривалий час, але їхня частка скорочуватиметься», — кажуть у метрополітені. Тож якщо зараз жетонами користуються орієнтовно 70 відсотків пасажирів, то, за попередніми розрахунками, після повного впровадження безконтактних карток їх буде не більше 10%. «В основному жетонами користуватимуться гості міста та кияни, які дуже рідко їздять міським пасажирським транспортом», — підсумував Володимир Зель.