За законом бутерброда

10.07.2008
За законом бутерброда

Модель демонструє купальник марки «Кусто Барселона». (Фото Рейтер.)

Поки шанувальники елітної моди перетравлювали враження після тижня «от кутюр» у Парижі й готувалися вирушити в Рим, який перехопив «високомодну» естафету у столиці Франції, любителі якісного повсякденного одягу спрямували свої погляди на Барселону. Адже саме в цьому іспанському місті щороку збираються як найбільш розкручені, так і невідомі фірми й дизайнери, що виробляють одяг, взуття та аксесуари у стилі casual. Днями в головному місті Каталонії відбулася виставка Bread & Butter (у перекладі з англійської — «Хліб із маслом», або просто «Бутерброд»), яка вже кілька років є центральною подією «простої» світової моди. Саме тут нерідко відбуваються відкриття нових талантів, брендів і навіть напрямів та тенденцій повсякденного й спортивного модного вбрання.

Шоу, які проходять у рамках цього популярного ярмарку, приваблюють не лише фахівців та байєрів — закупників одягу для крамниць, а й численних глядачів та фотографів. Найбільше камер, звісно, збирають покази спідньої білизни та купальників. На Bread & Butter–2008 інтимне вбрання демонстрували у відповідній атмосфері — напівтемряві.

Побачивши, що їхній захід користується дедалі більшою популярністю, організатори «Бутерброда» планують зробити ще один крок уперед і перетворити виставку на великий загальноєвропейський тиждень моди «прет–а–порте».