Асоціація міжнародних автоперевізників України разом із Всеукраїнською організацією автоперевізників планують з 8 липня розпочати безстрокову акцію протесту. «Сьогодні ситуація досягла критичної межі, що ставить під загрозу існування самої галузі та майже 3000 підприємств–перевізників і 100 тисяч працюючих у ній. Саме це змусило автомобілістів–міжнародників 3 квітня створити страйковий комітет та висунути низку вимог до Кабінету Міністрів. Але навіть після попереджувальних акцій протесту ми не побачили жодної реакції», — пояснює віце–президент АМАУ Леонід Докіль.
За його словами, на сьогодні існує реальна загроза знищення в Україні галузі автоперевезень. «Ситуацію можна порівняти зі станом нашого флоту: нині ми вже не морська держава, бо в нас його немає, а лише країна біля моря. Аналогічно можемо стати державою на узбіччі найбільших автошляхів». В АМАУ стверджують, що українські перевізники програють за всіма можливими пунктами: від ціни на паливо до проблем на митниці. Одним із головних аргументів автоперевізників стала ціна товару, 20 відсотків якої, за їхніми словами, становить ціна на перевезення. «Сьогодні наші вантажівки лише 30% часу їдуть, весь інший час вони простоюють у всіляких чергах на кордонах. А це суттєво підвищує собівартість товарів, які вони везуть», — каже голова згаданого страйккому Сергій Чалий.
Важливим питанням є і заборона в’їзду вантажівок у межі Києва. Представники Асоціації наголошують на незаконності такого рішення КМДА, бо, кажуть, рішення не зареєстроване в Міністерстві юстиції. Відтак уже готують позов до суду і планують розпочати акцію протесту саме зі столиці. А провести її хочуть у вельми цікавий спосіб. Крім звичних мітингів біля державних установ, автоперевізники, у відповідь на заборону в’їжджати у Київ у денний час, обіцяють зробити так, щоб жодна вантажівка в ці години не змогла виїхати зі столиці.