Відучора львівським мікроавтобусам, які працюють у режимі маршрутних таксі, дозволено перевозити пасажирів рівно стільки, скільки сидінь у салоні. Такі правила запровадила львівська міліція, яку підтримали у цьому нововведенні Державтоінспекція та міська влада Львова. На думку ініціаторів такого «новшества», перевізники при отриманні ліцензії на право перевезення зобов'язалися дотримуватися нормативів перевезення пасажирів, а значить, мали б розраховувати свої прибутки згідно з правилами перевезень.
Щоправда, зовсім не буквоїдство правоохоронців та чиновників стали основним мотивом для введення заборони перевозити «стоячих» пасажирів. Усе це — з метою безпеки. І навіть не на дорогах. До радикальних рішень призвела напружена криміногенна ситуація, яка особливо взимку загострюється у маршрутних таксі, що стають зручним місцем для кишенькових злодіїв. Львівська міліція також визначила для водіїв маршрутних таксі місця, зупинятися на яких забороняється з огляду на аварійність ситуацій, а також зобов'язала маршрутки встановити зелені та червоні ліхтарики, за допомогою яких водії могли б повідомляти про небезпеку в салоні автомобіля. Виконуючий обов'язки начальника Управління міліції у Львівській області Михайло Курочка вважає, що такі нововведення значно покращать ситуацію у салонах маршруток та й для пасажирів стане комфортніше у громадському транспорті.
Натомість перевізники не в захопленні від новинок правоохоронців. Голова асоціації перевізників Львівщини Роман Лобода переконаний, що нова система перевезення пасажирів зробить бізнес збитковим, і далеко не завжди пасажир хоче присісти у салоні автомобіля. Тож суперечок із даішниками водіям маршруток, очевидно, не уникнути. Так само крайніми будуть і потенційні пасажири маршруток, яким не вистачить сидячих місць у громадському транспорті.
...До речі, кишенькові злодії «працюють» і в трамваях-автобусах. Дуже хороша ідея — щоб залишити «щипачів» без роботи, перевозити й тут лише сидячих пасажирів.