Позавчора у світовому прокаті (і в українському — також) стартував фільм «Індіана Джонс і Королівство кришталевого черепа», який, за прогнозами багатьох фахівців, може стати найкасовішою стрічкою року. Нагадаємо, що головну роль у цій картині грає нев’янучий Гаррісон Форд, а попередня «серія» пригод «Індіани» вийшла на екрани ще 19 років тому. У новому фільмі інтрига закручується навколо викрадення радянськими агентами нареченої археолога–відчайдуха...
Просуваючи нову стрічку в маси, 65–річний Форд вирішив поєднати приємне з корисним. «Розкрутку» себе та свого нового «Індіани» він доповнив соціальною рекламою на захист навколишнього середовища. Річ у тім, що Гаррісон входить до ради директорів природозахисної організації «Консервейшн інтернешнл». Як повідомляє агентство «Ассошіейтед прес», Форд знявся в 30–секундному відеоролику цієї компанії, спрямованому проти знищення лісів. У рекламі акторові роблять епіляцію воском. Ця болісна процедура, згідно із задумом творців ролика, символізує знищення лісових масивів на Земній кулі, а точніше — біль, який відчуває планета.
За словами керівника «Консервейшн інтернешнл» Пітера Селігманна, Гаррісон Форд охоче погодився на таку акцію. «Кожне дерево, зрубане в далеких джунглях, відгукується болем у кожному з людей», — каже «Індіана Джонс» у цій рекламі.