Наступного тижня у Львові встановлять двадцять рекламних щитів та десять сітілайтів, які популяризуватимуть Євросоюз. Таке дійство хотіли приурочити до святкування Днів Європи в Україні. І хоч офіційно свята Європи відшуміли минулих вихідних, але організатори проекту вірять: європейські цінності — це завжди актуально. На кожному зі щитів стоятиме слоган: «Львів — серце Європи».
«Програма зі встановленння подібних щитів є для нас новою і дещо нестандартною. Але подібне потрібно було робити вже давно. Адже старовинний Львів, який надзвичайно люблять не лише мешканці міста, а й чисельні туристи з усієї Європи, і справді є її серцем», — переконаний координатор проекту Володимир Швець.
На рекламних щитах, які відтворюватимуть історичну картину забутого міста, красуватимуться написи на кшталт «Львів’янам — європейський рівень життя». Львівські очільники обіцяють розмістити незвичні бігборди у людних місцях та на великих автострадах у передмістях галицької столиці