«Амелі №5»

16.05.2008
«Амелі №5»

У легендарного аромату «Шанель №5» — нове «обличчя». На зміну витонченій австралійці Ніколь Кідман прийшла співвітчизниця найвідоміших у світі парфумів, улюблениця французів Одрі Тоту. «Шанель №5» — це більше, ніж парфуми. Це — символ, «ікона», — вважає президент дому «Шанель» Франсуа Монтене. — Тому представляти цей аромат ми можемо довірити тільки тим жінкам, які є «іконами» сучасності».

Чутки про те, що контракт із Кідман продовжено не буде, курсували ще з кінця зими, і зрештою так воно і сталося. Свого часу рекламний ролик за участю австралійської зірки Голлівуду став найдорожчим в історії реклами — бюджет чотирихвилинного міні–фільму склав 60 мільйонів доларів. З них 4 мільйони пішли на гонорар Ніколь. 31–річна Одрі Тоту, за чутками, може розраховувати щонайменше на 9 мільйонів доларів. Рекламний відеоролик зніматиме режисер Жан–П’єр Жене — той самий, який прославив Тоту у фільмі «Амелі». Побачити новий плід співпраці режисера й актриси можна буде після Нового року.

А поки що Одрі знімається в іншому «шанельному» проекті — фільмі Енн Фонтейн Coco Avant Chanel. У цій біографічній стрічці, яка також вийде на екрани наступного року, розповідається про молоді роки засновниці і модного дому, й культових парфумів — дизайнерки Габріель Шанель. Яка, до слова, свого часу була першим «обличчям» «Шанель №5». Згодом цю місію виконували, зокрема, актриси Кароль Буке та Катрін Деньов і модель Естелла Уоррен.