З 1 червня квитки на всі напрямки поїздів можна буде бронювати через інтернет. Таку послугу обіцяє запровадити Південна залізниця, щоправда, наразі як експеримент.
Практика замовлення квитків через інтернет вже давно освоєна в багатьох країнах світу. Українські залізничники роблять лише перший крок у цьому напрямі. Поки що вони пропонують своєму споживачеві не купувати, а лише бронювати квитки, і поки що ця послуга доступна лише для тих, хто зможе придбати їх у Харкові, до того ж продаж здійснюється лише в одній касі вокзалу.
Кожен, хто бажає зарезервувати квиток на будь–який напрямок, повинен оформити відповідну заявку на офіційному сайті Південної залізниці www.pz.gov.ua і за допомогою платіжної банківської картки сплатити вартість послуги — 10 грн. (ціна бронювання одного місця), а також роздрукувати спеціальний талон із штрих–кодом. А сам квиток можна придбати в касі північного терміналу Південного вокзалу Харкова. Із собою потрібно мати талон зі штрих–кодом та документ, що засвідчує особу. Для тих, хто не має можливості роздрукувати талон, передбачена можливість купити квиток за наявності лише паспорта. Викупити квиток у касі потрібно не пізніше, як за дві доби після резервування. Слід зазначити, що наразі потенційні пасажири матимуть змогу замовити не більше чотирьох квитків.
У прес–службі «Укрзалізниці» не змогли повідомити кореспонденту «УМ», коли такий експеримент пошириться й на інші міста країни. Послуга має виправдати себе в межах окремо взятого вокзалу і принести позитивні результати, кажуть у прес–службі.
Сергій Філіппов