Чи є у вас план, містере Басс?
Київська міська державна адміністрація надумала корегувати генеральний план розвитку Києва до 2020 року. З однієї сторони, КМДА до цього простимулював Президент України Віктор Ющенко, який ще у лютому цього року доручив столичній владі чіткіше виокремити території, які мають особливу історико–культурну цінність. Але з лютого багато води спливло, тож ентузіазм держадміністрації підігрівають, швидше за все, перевибори колег з Київради. Принаймні робочу групу з 21 особи, яка займатиметься генпланом, очолив Денис Басс — перший заступник Черновецького як голови КМДА. Абсурдність ситуації у тому, що історичні ареали міста і принципи їх використання будуть встановлювати люди з команди Черновецького — тобто особи, які так чи інакше долучились до руйнування цих ареалів. Як і завжди, помилки у нас «виправляють» ті, хто їх свідомо робить.
Контроль з небес
Нові міські автобуси, які курсуватимуть Києвом, починаючи з поточного тижня, обладнані супутниковим зв’язком та відеокамерами. Так принаймні говорить Микола Ламбуцький, керівник підприємства «Київпастранс». Якщо вірити Ламбуцькому, такі можливості дозволять диспетчерам контролювати рух транспорту та наглядати за безпекою пасажирів. Автобуси ці не прості, але й не «золоті»: проїзд у них коштуватиме всього гривню. Це новий вид транспорту — дещо проміжне між маршрутними таксі та традиційними муніципальними «каретами». Офіційна назва новинки — «експрес–маршрут». Перші експреси вже вийшли у рейси в районі метро «Лісова», вулиці Милославської та Ленінградської площі. Возитимуть пасажирів подовжені «Богдани» та «Сіті–Лази». До кінця року, обіцяє «Київпастранс», експреси продублюють усі тролейбусні маршрути, деякі автобусні та трамвайні.
Патон шукає спонсорів
Для реконструкції транспортної розв’язки біля моста Патона та залізничної станції «Київ–товарний» потрібні інвестори, вирішила міська влада й оголосила про необхідність надання швидкої спонсорської допомоги. Реконструкція території біля моста передбачає побудову підземного паркінгу, а біля станції — зведення автомобільної естакади вздовж залізничної колії від бульвару Дружби народів із паралельною забудовою прилеглих земель. Що ж, слово «забудова» подіє, очевидно, безвідмовно і бажаючі неодмінно знайдуться. Та поки що «Київське інвестиційне агентство» за дорученням КМДА шукає спонсорів. Відтак буде проведено інвестиційний конкурс, аби все було чесно і прозоро, так обіцяє влада.