НОВИНИ ПЛЮС

07.05.2008

Чи є у вас план, містере Басс?

Київська міська державна адміністрація надумала корегувати генеральний план розвитку Києва до 2020 року. З однієї сторони, КМДА до цього простимулював Президент України Віктор Ющенко, який ще у лютому цього року доручив столичній владі чіткіше виокремити території, які мають особливу історико–культурну цінність. Але з лютого багато води спливло, тож ентузіазм держадміністрації підігрівають, швидше за все, перевибори колег з Київради. Принаймні робочу групу з 21 особи, яка займатиметься генпланом, очолив Денис Басс — перший заступник Черновецького як голови КМДА. Абсурдність ситуації у тому, що історичні ареали міста і принципи їх використання будуть встановлювати люди з команди Черновецького — тобто особи, які так чи інакше долучились до руйнування цих ареалів. Як і завжди, помилки у нас «виправляють» ті, хто їх свідомо робить.

Контроль з небес

Нові міські автобуси, які курсуватимуть Києвом, починаючи з поточного тижня, обладнані супутниковим зв’язком та відеокамерами. Так принаймні говорить Микола Ламбуцький, керівник підприємства «Київпастранс». Якщо вірити Ламбуцькому, такі можливості дозволять диспетчерам контролювати рух транспорту та наглядати за безпекою пасажирів. Автобуси ці не прості, але й не «золоті»: проїзд у них коштуватиме всього гривню. Це новий вид транспорту — дещо проміжне між маршрутними таксі та традиційними муніципальними «каретами». Офіційна назва новинки — «експрес–маршрут». Перші експреси вже вийшли у рейси в районі метро «Лісова», вулиці Милославської та Ленінградської площі. Возитимуть пасажирів подовжені «Богдани» та «Сіті–Лази». До кінця року, обіцяє «Київпастранс», експреси продублюють усі тролейбусні маршрути, деякі автобусні та трамвайні.

Патон шукає спонсорів

Для реконструкції транспортної розв’язки біля моста Патона та залізничної станції «Київ–товарний» потрібні інвестори, вирішила міська влада й оголосила про необхідність надання швидкої спонсорської допомоги. Реконструкція території біля моста передбачає побудову підземного паркінгу, а біля станції — зведення автомобільної естакади вздовж залізничної колії від бульвару Дружби народів із паралельною забудовою прилеглих земель. Що ж, слово «забудова» подіє, очевидно, безвідмовно і бажаючі неодмінно знайдуться. Та поки що «Київське інвестиційне агентство» за дорученням КМДА шукає спонсорів. Відтак буде проведено інвестиційний конкурс, аби все було чесно і прозоро, так обіцяє влада.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>