Тутешня влада, схоже, «проморгала» появу в Донецьку бігбордів сумнівного змісту, про розміщення яких заздалегідь попереджували представники підприємства «Донецькміськ–тепломережа». Щоправда, замість обіцяних шести рекламних щитів (вартість кожного 1800 гривень), з’явилося вдвічі менше. Оформлюючи бігборди, автори реклами взяли за основу сатиричний плакат часів війни — боєць Червоної Армії піднімає на багнеті гвинтівки самого Адольфа Гітлера з... довідкою «Не платив за тепло».
У середу на зустрічі з журналістами міський голова Донецька чітко висловив власну позицію: «Я ще не бачив, але це чергова дурниця. Думаю, їх треба прибрати. Безумовно, я дам команду і розберуся, хто вигадав цей «креатив»...
Подібна непоінформованість «батьків міста» стосовно того, що робиться, даруйте, буквально під носом, щонайменше, дивує. Адже появу згаданих бігбордів напередодні їх встановлення непогано «піарили» в тутешніх ЗМІ. А заступник керівника донецької тепломережі Олександр Семченко навіть не приховував, що саме він є автором цієї ідеї. «Переляканий персонаж схожий на Адольфа Гітлера в ролі неплатника не випадково, — пояснював Олександр Семченко. — По–перше, використання цього образу дозволить показати мешканцям міста, що боржник — це той же ворог. Бо саме з вини злісних боржників потерпають всі мешканці міста. Підприємство через низький рівень оплати змушене недоплачувати за газ, і опалювальний сезон у Донецьку триває під щоденною загрозою відключення котелень... По–друге, використання образу переможеного ворога нагадує всім боржникам про неминуче покарання за нехтування оплати за тепло».
Як відомо, минулорічного березня донеччан лякали Йосипом Сталіним на тлі колючого дроту та попередженням: «Хто не платить за тепло — буде покараний!». А в майбутньому тепловики обіцяють не менш резонансну соціальну рекламу. Яку саме, поки що таємниця, але Олександр Семченко запевняє, що це буде «яскравий образ» і з’явиться він через два–три місяці. Тому, може, керівникам міста є резон уже зараз поцікавитися стосовно змісту отієї чергової «інформаційної бомби»? Щоб потім безпорадно не розводити руками й обіцяти розібратися.
А поки міська влада «розбиралася» з «гітлерівськими» плакатами, донеччан почали лякати... Юлією Тимошенко. Адже в Донецьку вивісили чергову рекламу, присвячену 100 дням господарювання нинішнього уряду. Главу Кабміну, щоправда, не спотворювали карикатурним «яскравим образом». Натомість величезними літерами взялися «рекламувати» наслідки її роботи: «Ціни на бензин — щоденний шок для водія», «Наші діти гинуть за натовські інтереси», «Повернули Юлю... і знову все подорожчало» тощо.
Само собою, замовник та організатор цієї акції, як завжди, невідомий.