Задіяти принаймні одну лінію метрополітену, збільшити на сто кілометрів автобусні маршрути, на тридцять — мережу тролейбусних ліній... Мінімізація транспортної проблеми Запоріжжя передбачена Генеральним планом розвитку міста до 2025 року. Мерія врахувала ту обставину, що попередній Генплан затверджували ще у 80-х роках, і торік ініціювала конкретизацію перспективи обласного центру. Замовлення довірили колективу Українського державного НДІ проектування «Діпромісто» (Київ). Окрім Генплану, київські фахівці розробили також «Концепцію перспективного розвитку Запоріжжя», повідомила прес-служба Запорізького міськвиконкому.
Задля долучення мешканців індустріального центру до оптимізації проекту мерія ініціювала проведення муніципальних слухань. Народ акцентував увагу можновладців не тільки на гостроті транспортної проблеми, а й на екологічних бідах Запоріжжя, дефіциті місць відпочинку для городян. Проектанти врахували виважені пропозиції, запевняє начальник інженерно-планового відділу НДІ «Діпромісто» Едуард Шаповалов. Буде удосконалено централізовану подачу води, збудовано на обох берегах Дніпра два заводи з переробки сміття. Планується задіяти також сучасні котельні з удосконаленою системою подачі теплоносія, міні-казанні будуть облаштовувати на дахах багатоповерхівок...
Попри невизначеність щодо фінансування масштабних проектів, фахівці міських служб, інформує начальник відділу капітального будівництва Іван Сухомлин, розробляють трирічний план спорудження транспортних розв'язок, житла та інших соціальних об'єктів. Міський голова Євген Карташов певен, що влада не допустить, аби новобудови набули звичного для українських реалій статусу довгобудів.