Як уже повідомляла «УМ», приватні перевізники розпочали страйк 12 березня, вимагаючи підвищення плати за проїзд. У цей день на маршрут не виїхали понад 2000 «газельок». Та якщо тоді водії «маршруток» просто не вийшли на роботу, то вчора страйк перемістився вже на центральну частину міста: власники розставили автобуси по обидва боки проїжджої частини вулиць Хрещатик, Богдана Хмельницького і Грушевського, обмеживши фактично рух транспорту в центрі Києва. Тим часом водії з самого ранку страйкували біля мерії, де вже другий день поспіль тривають переговори керівництва Асоціації приватних перевізників із владою міста. Та марно — жодна зі сторін поки що не хоче йти на поступки. Перевізники продовжують наполягати на підвищенні тарифів за проїзд, адже чи не головною причиною припинення роботи приватного транспорту є фінансова криза.
В Асоціації приватних перевізників кажуть, що місто намагається позбутися їхніх «маршруток» узагалі, залишивши на ринку єдиного монополіста — «Київпастранс». Генеральний директор КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький на такі заяви не зважає. «Важливо, що нині спостерігаються такі позитивні зміни, як відсутність заторів, викликаних приватними перевізниками. Така ситуація є дуже показовою, оскільки ще раз підтверджує правильність вибраних міською владою реформ — переходу від «маршруток» до європейських великогабаритних автобусів», — зазначив Ламбуцький.
Приватники ж обіцяють, якщо влада не піде на поступки, оголосити всеукраїнський страйк. Як повідомив «УМ» президент Асоціації перевізників–працедавців «Столиця» Валерій Липецький, якщо до їхніх вимог не дослухаються, то з 25 березня почнеться страйк приватних перевізників, які працюють у режимі маршрутних таксі по всій Україні.