Одним із своїх головних завдань на посаді «губернатора» Київщини Віра Ульянченко ще два роки тому назвала будівництво кільцевої дороги навколо столиці, яка б розвантажила град Кия від громіздкого транзитного транспорту. Що вже зроблено в цьому напрямі, «УМ» поцікавилася безпосередньо у Віри Іванівни.
«Процес рухається. Сподіваємося, що 2008 рік стане роком початку будівництва кільцевої дороги, — запевнила «УМ» пані Ульянченко. — Днями відбулося засідання міськради Українки, присвячене прокладанню по території їхнього району, як «кільця», так і моста через Дніпро».
За словами «губернатора», хоча спорудження моста біля Українки і є спірним, але «місцевим депутатам хвилюватися не варто, бо він проляже поза межами міста». Адже вже є компанія, яка виборола тендер на проектування й будівництво цього мосту, що й було пояснено місцевим обранцям. Віра Ульянченко каже, що вже виділено кошти на проектування кільцевої дороги.
У Київській облдержадміністрації нагадують, що досі лишається невирішеним питання щодо земельних ділянок, котрі перебувають у приватній власності й через які пройде «кільце». «Ми вивчили досвід будівництва кільцевих доріг навколо Будапешта і Санкт–Петербурга, де стикалися з подібними проблемами — потрібен закон про вилучення земель на суспільне користування, — каже Віра Іванівна. — Тому чекаємо, коли Рада запрацює, а потім десь викуповуватимемо землю у власників паїв, де проходить дорога, а десь, можливо, пропонуватимемо рівнозначну заміну ділянок».
Обласна влада пропонує будувати дорогу окремими відрізками, які вже визначені. Адже нині на заваді стоять застарілі норми уряду: жодного будівництва до повного проекту «кільця». «Якби ми так робили, то ніколи не побудували б ні шматка дороги до Євро–2012, — обурюється Віра Іванівна. — Думаю, що до 2012 року ми не завершимо повне «кільце», але три відрізки на південь від Києва маємо зробити!»
Не важким в облдержадміністрації вважають проект «електричка на Бориспіль». Тим більше що частину залізничної колії від столичної Дарниці до Бориспільського району вже прокладено. Потрібно лише провести рейки до аеропорту. Колії прокладатимуть за принципом наземного метро й планують завершити будівництво до футбольного чемпіонату.
І наостанок. Обласна влада розглядає в контексті Євро–2012 і можливості курортного Приірпіння. «Там неабиякі можливості для численних рекреаційних проектів, які можна було б використати під час масового приїзду футбольних уболівальників в Україну», — каже Віра Ульянченко. Але поки що на заваді стоять владні конфлікти місцевого рівня: в Ірпені давно триває судова тяганина між Мирославою Свистович та Олегом Бондарем, в Бучі існує ймовірність перевиборів мера. Голова ОДА запевнила «УМ», що наразі влада чекає, доки крапку в Ірпінському протистоянні поставить Апеляційний суд області, останнє засідання якого відбудеться вже найближчим часом.