Можливо, з нагоди «ювілею», а можливо, просто стилісти цього разу краще попрацювали, але відверто невдало вбраних зірок на 80–й церемонії нагородження премією «Оскара» було вкрай мало. З відчаю критики зарахували до найгірших досить «терпимі» сукні, які за інших обставин не викликали б у знавців моди жодного роздратування.
Скажімо, декольтований ніжно–рожевий туалет від «Діор», у якому на церемонію прийшла Камерон Діаз, збурив у критиків неоднозначну гаму почуттів. З одного боку (спереду) — сукню визнали вдалою. З іншого — назвали «кошмаром зі складок» (під сідницями сукня була ніби стягнута нитками).
Лауреатка «Оскара» за жіночу роль другого плану Тільда Свінтон підтримала «традицію» минулорічної переможниці в цій номінації Дженніфер Хадсон, безальтернативно потрапивши до переліку невдалих стилістичних рішень. Висока англійка приховала свою худорбу за чимось безформно–чорним а ля тога — широкий шмат «мокрого шовку» від Альбера Ельбаса для марки «Ланвен» навіть сукнею складно назвати. Щодо Дженніфер Хадсон, то вона, схоже, намагалася врахувати минулорічну помилку і, як іронізували критики, «залишила вдома своє жахливе болеро». Втім це їй не допомогло: незважаючи на те, що сніжно–біла сукня у грецькому стилі від Роберто Каваллі сама по собі була вишуканою, на пишних формах Джен вона, явно призначена для худеньких модельок, сиділа, як на корові сідло.
Серед стилістичних невдач вечора опинився й один чоловік: Вігго Мортенсен (Арагорн із «Володаря перснів») мало того, що відростив густу бороду, яка йому геть не личить, так ще й убрався в сюртук, розмірів на два більший, ніж потрібно. А от Джордж Клуні в елегантному смокінгу з «метеликом» виглядав бездоганно. Не те що його дівчина Сара Ларсон, сукня якої, здавалося, пошита зі штори.
Стильна шифонова сукня насиченого ожинового кольору із завищеною талією, в якій на церемонію прийшла майбутня мама Джессіка Альба, критикам у принципі сподобалася — якби не декорований пір’ям ліф. Зате до вбрання ще двох вагітних зірок — Кейт Бланшетт у фіолетовій сукні з бретелькою навколо шиї та Ніколь Кідман в елегантному чорному сарафані від «Баленсіага» — претензій не виникло. Хоча рясне намисто Ніколь, яке вкривало не тільки декольте, а й оголену спину, було–таки на межі доброго смаку.
А до переліку найкраще вбраних гостей та учасниць цьогорічного «Оскара» експерти одностайно зарахували Пенелопу Крус у приталеній чорній сукні без бретельок від «Шанель».
Чорний колір від Оскара де ла Ренти обрала і Дженніфер Гарнер, також відзначена критиками. Натомість зірка фільму «Диявол носить «Прада» Енн Гетевей, «оскароносиця» Хелен Міррен, красуня із серіалу «Анатомія Грей» Кетрін Хейгль і «королева» вечора Хайді Клум (її сукня від Гальяно виглядала справді по–королівськи) надали перевагу класичному червоному. На їхньому тлі Рене Зеллвегер у сріблястому платті від Кароліни Еррери і тріумфаторка «Оскара» Маріон Котійяр, чиє вбрання від Готьє робило її схожою на русалку, виглядали, можливо, й менш яскраво, але теж елегантно!
Фоторепортаж Рейтер про цю подію - на авторському блозі ledilid.livejournal.com