Для цього представники цієї громадської організації уже розробили спеціальний проект, який пропонують проаналізувати і впровадити профільним відомствам. За словами керівника програми забезпечення безпеки на дорогах майора Євгена Франчука, каральні заходи, що застосовує ДАІ останнім часом, безумовно, дають свої результати, однак вони тимчасові. «Тому необхідно створити умови, за яких водій відчував би не загрозу, а допомогу з боку інспекторів», — переконаний він.
Запропонована програма спрямована не на боротьбу з наслідками подій, а на ліквідацію їх причин. Проект під назвою «Зелена книга» розробили одразу після звістки про проведення в Україні Євро–2012. Проте, каже голова ради управлінь УСП Павло Диба, через зміну влади до нього повернулися лише зараз.
«Уже до початку проведення Євро–2012 ми повинні підтягнути всі свої служби до європейських стандартів», — переконаний пан Диба. «Проведення у нас футбольного свята такого штибу і могло б стати стимулом для прискорення впровадження реформ у роботі рятувальних служб. За підтримки держави проект може були успішно впроваджений до 2012 року, — додає пан Франчук. — Нинішня система контролю руху на наших дорогах не здатна обслуговувати потік машин, який хлине до нас з–за кордону на час проведення чемпіонату з футболу».
Проект розробляли практики, які мають багаторічний досвід роботи на автошляхах. В основу «Зеленої книги» ліг досвід роботи світових рятувальних служб, адаптований до українських реалій. Приміром, ідеться про створення єдиної служби порятунку на кшталт американської «911». «Плюсом програми є те, що вона не потребує постійного державного фінансування, а лише початкового», — каже майор Франчук і додає, що для повної реалізації своєрідного посібника для інспекторів треба залучити МВС, МНС, Мінтранс та СБУ. Саме на базі цих відомств розробники пропонують створити бригади фахівців для розслідування причин ДТП, в яких загинула людина або тяжко поранено три особи і більше.
В УСП також пропонують удосконалити в законодавстві правила і порядок проведення розслідування, збору інформації та аналізу ДТП, класифікувати умови і причини, що призводять до аварій тощо. Головною ж метою розробники «Зеленої книги» вважають зменшення уполовину кількості загиблих у ДТП до 2012 року.