За добу послугами столичного метрополітену користуються майже 2,3 мільйона пасажирів. Усі вони спускаються під землю, щоб вийти назовні через декілька зупинок чи в іншому куточку міста. Але раз на один–два місяці хтось із пасажирів заходить до метро з наміром більше ніколи не повернутися до земного життя. Так, 31 січня під поїзд, який прибував на станцію «Поштова площа», кинувся 43–річний житель Волинської області. Машиніст устиг екстрено загальмувати й не допустив наїзду на чоловіка. Протягом трьох хвилин неушкодженого пасажира підняли з колії на платформу, після чого поїзд відправився у напрямку станції «Либідська». Десятьма днями раніше на столичній станції метро «Вокзальна» під вагон кинувся молодий чоловік — мешканець Кіровоградщини. Машиніст загальмував, але не встиг зупинити багатотонний поїзд, чоловік загинув.
Директор КП «Київський метрополітен» Петро Мірошников називає спроби самогубства однією з найскладніших проблем столичного метрополітену, повідомляє офіційний інтернет–портал столичного метрополітену. Адже самогубству практично неможливо запобігти, особливо якщо людина стрибає на полотно на початку перону. За словами Петра Мірошникова, навіть установлення камер не допоможе простежити за тією масою пасажирів, які щодня спускаються на платформи: «Ми не можемо вплинути на рішення людини позбавити себе життя. Людина вже спускається з цим бажанням. І навряд чи ми знайдемо якесь ефективне рішення, яке допомогло б людині відмовитися від свого наміру».
У деяких містах світу на платформах встановлені прозорі заслонки, які відкриваються лише під час приходу потяга. Так пасажири не можуть упасти на колію — ані випадково, ані свідомо. Але в столичній «підземці» таке нововведення неможливе. За словами пана Мірошникова, такий засіб безпеки закладається при проектуванні станції. Встановлення таких заслонок на існуючих станціях — занадто дороговартісний задум, щоб його можна було розглядати серйозно. Натомість метрополітенівці збираються зробити підземний вид транспорту «добрішим». Під час руху на ескалаторах уже декілька тижнів лунає приємна музика. А найближчим часом працівники перероблять службові написи в метро: змінять шрифт, колір, слова на більш «доброзичливі» до людської психіки. Зокрема, до заклику «зачиняйте двері» допишуть увічливе «будь ласка».