Відколи Польща вступила у Шенгенську зону, конфлікти на українсько–польському кордоні виникають регулярно. Ще не встигли вщухнути пристрасті з блокуванням громадянами України руху на пункті пропуску «Краковець», які погодилися звільнити проїжджу смугу лише після запевнення українських високопосадовців у швидкому підписанні двосторонньої угоди про малий прикордонний рух між двома державами, як знову нова НП: 25 січня близько 6.00, очікуючи своєї черги перетину кордону з Польщі на батьківщину, згорів 43–річний водій вантажівки.
Коли на місце пригоди прибули бійці управління Міністерства з надзвичайних ситуацій у Львівській області, рятувати вже не було кого. Еменесники лише загасили палаюче авто, не давши полум’ю перекинутися на прилеглі автівки. Шансів урятувати чоловіка не було взагалі. «Швидше за все, перед тим, як згоріти, водій отруївся газом, інакше б він вискочив із палаючої кабіни», — каже заступник начальника Яворівського райвідділку Головного управління МНС у Львівській області Ігор Гамулець. За попередніми висновками, причиною пожежі стало коротке замикання дроту живлення.
Водночас, слід зазначити, гарантії того, що в багатокілометрових чергах, які утворилися внаслідок початку страйку польських митників, більше ніхто не постраждає, немає. Іноземні прикордонники почали акції протесту через невдоволення умовами праці та зарплатнею. «Черги, звісно, є з обох сторін. Але причина їх виникнення — у повільній роботі поляків. Приміром, ще декілька днів тому з їхньої сторони тих, хто хотів перетнути кордон, обслуговували лише два працівники митниці», — розповіли «УМ» у прес–службі Держприкордонслужби України.
Як повідомив телеканал «1+1», це вже не перший летальний випадок серед тих, хто по декілька діб очікує, щоб виїхати з України або потрапити назад. Незважаючи на те, що 23 січня у черзі на митний огляд перед польсько–українським пунктом Дорогуськ від серцевого нападу помер польський водій вантажівки, а українські водії скаржаться, що такі випадки непоодинокі й ретельно приховуються, рятувальники не мають ані ресурсів, ані можливості цілодобово чергувати на митниці. «Лише з початку року в області в полум’ї загинуло 17 осіб. Ми навіть не можемо забезпечити рятувальними загонами кожне село. Щоб чергувати цілодобово ще й на митниці, треба збільшити бюджет МНС у декілька разів», — зазначив «УМ» керівник прес–служби управління МНС у Львівській області Павло Василенко.