У вівторок у Києві відбувся запуск нового тунелепрохідного комплексу «Херенкнехт», який збудує перегінний тунель між станціями «Деміївська» та «Васильківська», що будуються на Куренівсько–Червоноармійській лінії метро, передають «Українські новини». За словами голови правління «Київметробуду» Володимира Петренка, «Херенкнехт» — найновіший зразок метробудівної техніки, і працює він швидше, за день проробляючи й обладнуючи до 20 метрів тунелю, не викликаючи при цьому осідання грунту. Це уможливлює здачу в експлуатацію до кінця цього року трьох нових станцій метро: «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» — у напрямі житломасиву Теремки, як метробудівці обіцяли раніше.
Новий землепрохідний комплекс німецького виробництва обійшовся київському «Метробуду» у 8,8 мільйона євро, повідомляє прес–служба КМДА. Він призначений для роботи у складних гідрогеологічних умовах, і не лише розбурює масив, а й вимощує тунель бетонними кільцями та транспортує породу. Зовнішній діаметр тунелю — 6,1 метра, внутрішній — 5,5 метра. Загальна довжина самого землепрохідного комплексу — 97 метрів, а важить він 315 тонн. Між «Деміївською» і «Васильківською» «Херенкнехт» має пройти 1,2 тисячі метрів. «Голосіївську» з «Деміївською» з’єднали тунелем у листопаді минулого року, завершивши таким чином спорудження лівого перегінного тунелю від діючої «Либідської» до майбутньої «Голосіївської».
Запустив «Херенкнехт» заступник столичного мера Денис Басс, натиснувши на пульті кнопку «Пуск». За його словами, спорудження станції «Деміївська» завершать уже в травні, але запустять її одночасно з двома іншими наприкінці року.