Покладатися на «швидкий та зручний вид транспорту» (так рекламують столичний метрополітен його працівники) та до хвилини розраховувати свій час на дорогу до роботи або до вокзалу — практика небезпечна. Тому що транспорт, який зазвичай працює як годинник, може підвести в найменш підходящий для цього момент. Так, учора не один пасажир київської «підземки» запізнився через простій потягів.
Так вийшло, що я також «застрягла» в метро на добрі 40 хвилин. Спочатку поїзд протягом 10 хвилин стояв на станції «Шулявська». За цей час із мого вагона встигли вийти з десяток пасажирів, а зайти — втричі більше. Потім ми двічі постояли в тунелях (на підході до «Політехнічного інституту» — 7 хвилин, до «Вокзальної» — так само). На «Вокзальній» водій повідомив, що далі він не їде, а чергова по станції рекомендувала пасажирам піднятися нагору. Зважаючи на те, що на пероні та у вестибюлі станції товклася не одна сотня людей, нагору піднятися вдалося тільки через 15 хвилин...
Так вийшло, що в той самий час моя колега Олена потрапила в аналогічну ситуацію. Дівчина їхала від «Лісової» в напрямку Хрещатика, а на станції «Арсенальна» потяг зупинився на цілих 25 хвилин. На станцію постійно підходили люди, набиваючись до вагонів, наче шпроти, і вже через чверть години у вагоні не було як поворухнутися.
«Після того як чергова по станції, мабуть, утридцяте, встигла оголосити, що рух припинено з технічних причин, — пригадує Олена, — я вирішила вийти з метро й добиратися на роботу наземним транспортом. Але черги на маршрутки були просто нереальними! Я б там три години простояла... Зрештою, пройшовши пішки до «Хрещатика», побачила, що вхід до станції перекритий, надворі багато пожежних машин та карет «швидкої допомоги». А коли зайшла на «Театральну», то рух потягів уже відновили. Але на станції дуже смерділо горілим».
Що ж сталося в київському метро? Як повідомили «УМ» у прес–службі столичного метрополітену, вчора вранці через технічну несправність двигуна одного з поїздів на Святошино–Броварській лінії було прийняте рішення зняти поїзд із маршруту. Механіки оглянули поїзд, відключили двигун, а водій почав відганяти потяг без пасажирів до депо «Дарниця», на ремонт. Щоб не порушувати графік руху, транспортування «калічного» потяга здійснювали у міжпіковий час.
За даними прес–служби столичного метро, у районі станції «Театральна» через перегрів ізоляції почалося задимлення одного з двигунів. Співробітники станції підтягли вогнегасники і почали гасити вагон, із якого валив дим. Поки фахівці охолоджували двигун, на станції «Хрещатик» і «Театральна» деякий час не пускали пасажирів.
З 12:53 до 13:36 рух здійснювався лише від станції «Академмістечко» до станції «Вокзальна» та від станції «Лісова» до станції «Дарниця». І тільки о 13:36 рух поїздів на лінії повністю поновився.