Минулого тижня на українсько–польському кордоні виникла ще одна гаряча точка — на автопереході Ягодин—Дорогуськ. Рух транспорту через кордон припинився ще 17 січня — підступи до митного переходу заблокували польські водії вантажівок. Уночі вони пропустили лише рейсові автобуси і транспорт із дітьми. За кілька днів тут вишикувалася багатокілометрова черга. Причина НП — польські водії вимагали зустрічі з міністром фінансів Польщі, аби вирішити питання про збільшення кількості працюючих на автопереході митників. Із 10 чоловік на зміні інколи працює лише 5, що створює значні незручності для перевізників.
Поки польська влада думала над пропозиціями своїх водіїв, черга вантажівок зростала з катастрофічною швидкістю. І це не дивно, бо саме цей шлях через Ягодин і Дорогуськ є найкоротшим із Києва до Берліна. І його обирає переважна більшість як українських, так і європейських перевізників. Рейсові автобуси вдалося спрямувати на інший волинський пункт пропуску «Засін—Устилуг». Бюджети України та Польщі зазнали за дні блокади кордону чималих збитків. Тільки Ягодинська митниця щодоби відраховує до державної казни понад два мільйони гривень.
Перші вантажівки пішли через кордон лише вночі з 20 на 21 січня, і то 200 машин, хоча у звичному режимі їх число сягає за 500. У черзі ще чекало більше тисячі вантажівок на польському боці і майже 500 — на українському, а це майже 25–кілометрова черга.
Переговори пікетувальників із представниками польського міністерства закінчилися обіцянкою збільшити штат митників на автопереході та запропонувати їм пільги. Перевізники пообіцяли відновити страйк, якщо влада до 2 квітня не виконає своїх обіцянок, але вже по всій лінії польсько–українського кордону. Чимало митників справді перебувають на лікарняному, а ще мають намір піти у відпустку за свій рахунок. До такої форми неофіційного протесту вони вдалися, вимагаючи підвищення зарплатні (близько 1300 злотих отримують тепер стражі польського кордону).