Заходиш у клуб «Дежавю», показуєш запрошення на вечірку, і раптом кажуть: «Порушення дрес–коду» — і одягають на тебе червоний фартух або червону безрукавку з такими дещо голлівудськими написами «Чарівна Фабрика». «Кока–Кола» презентує однойменну маркетингову програму, тому в фартухи з безрукавками одягають і Володимира Кличка, і Марію Бурмаку, і Олександра Пономарьова, й Ігоря Пелиха, Ірину Геращенко, Олену Фроляк, Сергія Бубку, — всіх гостей без винятку. Проходиш у таємничу арку, і з боків на тебе по черзі вистрибують волохаті істотки — Цьомчики, як потім з’ясувалося. Йдеш далі — фокусники, барабанщики, ді–джей, ціла фабрика задоволень. Нічого дивного, «Чарівна Фабрика» стала для «Кока–Кола» однією з найуспішніших глобальних кампаній за всю її історію — анімаційний фільм із 3D–анімацією взяв і «Срібного Лева» на 54–му Каннському фестивалі реклами, і Гран–прі на Еріса Awards, і номінацію на «Еммі» у Сполучених Штатах й увійшов у десятку найкращих рекламних роликів 2007 року за версією журналу Times.
У трихвилинному фільмі його творці встигли показати титанічну і веселу роботу працівників «Чарівної Фабрики» «Кока–Кола» щоразу, коли в щілину автомата опускається монета. Цей звук є сигналом до роботи Аеросвинтусів, Цьомчиків, Трударів, Кришкарів, Пінгів, Вогнеборців, Летунів, Кокаколок та інших героїв, але одного разу, коли монета опустилась в автомат, а запас «Кока–Коли» вичерпався, почалося таке... Але знайшовся герой, який незважаючи на трудноші, здатний знайти вихід із будь–якої ситуації.
У світі цей фільм побачили вже у 2006 році, а на українських телеканалах — лише 31 січня у прайм–тайм провідні українські телеканали покажуть його повну версію. Також цей оригінальний анімаційний фільм демонструватимуть у кінотеатрах Одеси, Києва, Харкова, Дніпропетровська, Львова і Донецька. За художніми якостями він нічим не поступається тому, що показують як кіно з великої літери К, а іноді, чесно кажучи, і перевищує.
З 21 січня на сайті www.coca–cola.ua можна знайти різні розважальні програми, закачати заставки для комп’ютера та мобільного телефону. Невдовзі шанувальники напоїв «Кока–Кола» зможуть зібрати колекцію смішних героїв на колекційних склянках.
На честь приходу «Чарівної Фабрики» в Україну гості з апетитом з’їли «іменинний» шоколадний торт, а на виході дівчата–хостес люб’язно дарували фотографії усім, хто знявся з червоногубим Цьомчиком на «довгу і незабутню». Особливо спритним вдалося і з мультяшним героєм сфоткатися, і з живим Кличком. Вечірка на честь приходу нових персонажів у наш візуальний простір пройшла у теплій дружній атмосфері.