Згідно з наказом Держкомітету з технічного регулювання й споживчої політики, з 1 січня 2008 року в Україні введено в дію нові національні стандарти «Бензини автомобільні підвищеної якості» й «Дизельне паливо підвищеної якості», які відповідають вимогам Євро–3 і Євро–4, повідомляє агентство УНІАН. До 2011 року нові стандарти будуть діяти паралельно зі старими, тобто на заправках подаватимуть одночасно паливо і старих і нових зразків, причому європаливо коштуватиме, звісно ж, дорожче. Це бензин марки А–98 з позначкою «євро». Тим часом модернізують українські нафтопереробні заводи, які поки що не здатні випускати паливо такої якості. Ці зміни ще влітку цього року уряд узгодив із підприємствами та компаніями, що працюють на внутрішньому ринку нафти й нафтопродуктів.
На сьогодні паливо стандартів Євро–3 і Євро–4 випускає тільки Лисичанський нафтопереробний завод. Дизпаливо стандарту Євро–4 становить близько половини від загального обсягу палива, яке виробляють на заводі. Після реконструкції європаливо вироблятиме також Одеський НПЗ. Решта підприємств мусить модернізувати або побудувати установки гідроочищення дизельного палива та блоки ізомеризації. Всього в Україні шість НПЗ: Лисичанський, «Укранафта» у Кременчуці, Херсонський, Одеський, «Галичина» у Дрогобичі на Львівщині та «Нафтохімік Прикарпаття» у Надвірній, Івано–Франківської області. Два з них, Херсонський та Одеський, зараз на реконструкції.