Уже 15 січня ті полтавці та гості міста, котрі останніх півтора місяця «каталися» хоча б одним із тридцяти автобусів марки «Богдан» місцевого приватного підприємства і зберегли при цьому проїзні квитки, дізнаються про те, чи стали згадані квиточки щасливими. Бо ж саме за їхніми номерами відбудеться розіграш більше сотні призів, серед яких — пилососи, праски, електрочайники та інша побутова техніка, а також «дрібніші» сувеніри на кшталт м’ячів і чашок. Таку приємну для пасажирів новацію керівники підприємства офіційно обґрунтовують необхідністю привчити своїх клієнтів зберігати проїзні квитки до кінця поїздки.
Хоча насправді за нею, як кажуть, неозброєним оком помітний не стільки просвітницькоблагодійний, скільки маркетинговий хід. Адже ті ж «Богдани» з’явилися у Полтаві недавно і за умов жорсткої конкуренції на ринку пасажирських перевезень вочевидь потребують додаткової «розкрутки». До того ж практично одночасно з оголошенням «квиткового» розіграшу призів чільники підприємства, яке було і залишається одним із найпотужніших «гравців» на згаданому полтавському ринку, почали бити, як кажуть, в усі дзвони з приводу багатотисячних збитків через низьку вартість проїзду. І разом з іншими основними перевізниками найактивніше «лобіювали» подвоєння ціни.
Міськвиконком днями погодив збільшення вартості квитка в автобусах на третину — із 75 копійок до однієї гривні (у полтавських маршрутках вартість проїзду зросте ще суттєвіше — до 1 гривні 25 копійок). Найвірогідніше, ціни квитків відчутно підвищать уже на початку наступного року, після проходження всіх «затверджувальних» процедур в облдержадміністрації.