«Авіапереліт — ось через що відбулися неув’язки», — так пояснює ситуацію дводобового очікування повернення додому групи відпочивальників з України засновник «Євротур ЛТД» Валерій Аш. Нагадаємо, нещодавно 162 нашим туристам довелося не лише понад добу провести в аеропорту «Бориспіль», чекаючи на виліт у Домінікану, а й дві доби поневірятися на чужині в очікуванні чартерного рейсу компанії «Євролайн» на Батьківщину.
Переліт — справа «Євролайну», з яким туроператор уклав відповідний договір на чотири рейси у Домініканську Республіку. Вартість рейсу туди–назад — 190 тисяч доларів. «За нашими даними, вони («Євролайн». — Авт.) одержали на свій рахунок 223 тисячі доларів, а за оренду судна не заплатили й копійки — літак здійснював перельоти під гарантійні листи, що кваліфікується як шахрайство. Перебої з вильотом сталися через те, що авіаперевізник не зміг вчасно проплатити чартерний рейс і домовитися про літак», — додає Валерій Аш. Тепер «Євротур» має намір позиватися з колишнім партнером. Туроператор запевняє, що не відмовляється виплатити компенсації, однак вимагатиме ці кошти через суд з «Євролайну».
Натомість авіаперевізник, який вважає себе найбільш постраждалою стороною, не погоджується з такою постановкою питання. «Договір укладався ще 8 місяців тому. За цей час пальне подорожчало удвічі, й різницю ніхто не доплатив, — прокоментував «УМ» заяву пана Аша генеральний директор «Євролайн» Мират Хомерікі. — Найбільших збитків унаслідок цього інциденту — понад 100 тисяч доларів — зазнали ми». Що слід розуміти так: ще невідомо, хто виплачуватиме компенсації.