Вісім пасажирів одеського маршрутного таксі марки «Газель» зазнали травм різних ступенiв унаслідок його зіткнення з трамваєм 7-го маршруту, що сталося поряд з дитячим центром «Молода гвардія». Як зазначив у розмові з кореспондентом «УМ» заступник начальника міської ДАІ Юрій Кіріца, «аварія трапилася через грубе ігнорування водієм маршрутки правил дорожнього руху — він не пропустив трамвай на перехресті проспекту Добровольського та Дніпропетровської дороги». Від удару маршрутне таксі перекинулося, але завдяки порівняно невисокій швидкості автомобіля — близько 80 км/год. — лише четверо пасажирів зазнали значних травм і були госпіталізовані. Чотирьом іншим громадянам, що звернулися по медичну допомогу, рекомендовано амбулаторне лікування. Водій мікроавтобуса, що має 20-річний стаж роботи на автотранспорті, також не отримав серйозних травм. Його притягнуто до карної відповідальності.
На жаль, це далеко не перша автоаварія, в яку потрапляють місцеві маршрутки з пасажирами. У гонитві за прибутками водії мікроавтобусів часто порушують правила руху.
Варто зауважити, що зараз місцева міліція також здійснює масову перевірку технічного стану мікроавтобусів, у тому числі дотримання санітарно-гігієнічних норм. Адже чимало водіїв-приватників та окремі власники автопідприємств, при потуранні місцевих властей, протягом останніх років здійснили своєрідну «модернізацію» салонів мікроавтобусів — так «ущільнили» розміщення сидінь для пасажирів, що тепер багато хто з одеситів просто не спроможний зайняти пропоновані місця... До речі, вартість проїзду в тутешніх міських маршрутках — від 1 грн. 25 коп. до 2 грн. У два-три рази вища, аніж у сусідньому Миколаєві. Чим пояснюють таку дорожнечу у міськуправлінні транспортним комплексом? А нічим. Бо ніхто, включно з депутатами, їх такими питаннями не засипає. Більшість же місцевих обранців — круті бізнесмени — їздять на «Мерседесах». Власне, в кого з виборців можуть бути до них претензії — бачили ж, кого вибирали у міськраду?