Вдала реклама запам’ятовується. Невдала, щоправда, теж. І навіть згодом надійно осідає в народному гуморі. А чи багато ви пам’ятаєте соціальної реклами? Мабуть, у пам’яті одразу спливуть «Кохайтеся! Країні не вистачає футболістів» або «Мамо, чому я помер»? Ось, власне, і все. Для пошуку свіжих і оригінальних ідей і влаштовують уже втретє Національний фестиваль соціальної реклами. Стартує він 30 листопада в столичному готелі «Київський».
Два дні поспіль всі охочі матимуть можливість насолоджуватися виставкою друкованих, аудіо– та відеоробіт як професіоналів, так і початківців. Усі учасники змагатимуться між собою на голому ентузіазмі, адже переможцям не обіцяно нічого, крім латунної статуетки.
Фестиваль соціальної реклами — це неприбутковий проект, покликаний підвищити суспільну свідомість українців. Цьогорічним нововведенням фестивалю буде показ інтернет–реклами та соціального продукту великого бізнесу. «Сьогодні в усьому світі успішне просування компаній на нові ринки збуту значною мірою залежить від їхньої громадянської відповідальності. В Україні, здається, це починають розуміти. До фестивалю вже залучилися кілька відомих брендів», — зазначив голова Спілки рекламістів України Михайло Старощук. Крім того, планується проведення майстер–класів та «круглого столу», де обговорюватимуть проблеми формування правового поля соціальної реклами, її виготовлення та розміщення.
Щороку в Україні така важлива для суспільства реклама фінансується лише 40 мільйонами гривень, це у 12 разів менше, ніж у країнах Євросоюзу.
Богдана БУЗЕМСЬКА