Відділ адміністративних послуг, а по-іншому — «єдине вікно», відкрили у львівській мерії. Понад 70 тисяч громадян звернулися до міської влади торік із різноманітними питаннями, пропозиціями та скаргами. Начальник організаційно-інформаційного управління мерії Ярослав Галицький наголошує, що не всі звернення громадян реєструвалися належним чином і знайти крайнього чиновника було складно. Відтепер, після відкриття «єдиного вікна» (насправді звернутися можна у будь-яке з 12 віконечок), за кожний документ, який надійде від львів'ян, відповідатиме конкретна особа — працівник управління, який відстежуватиме рух звернення аж до його повернення адресату. Якщо ж відповідь не буде задовольняти заявника, то тоді вже слід звертатися у вищі інстанції міськради.
Окрім найбільш «рейтингових» питань, а це архітектурні та земельні, можна звертатися у «єдине вікно» і з приводу комунальних проблем, наприклад, пошкодження каналізації або ж даху. Щоправда, з приводу кожного питання треба писати окрему заяву.
На думку міського голови Любомира Буняка, за допомогою нової форми реагування на звернення громадян вдасться насамперед спростити процедуру подання звернень громадян та покращити якість відповідей. Відповідь адресату надаватимуть упродовж 30 днів після подання звернення у відділі адміністративних звернень або ж поштою.