Першу пляшку відомого бренду почали розливати 1992 року у Львові. Згодом, 1997 року, в Київській області було розроблено сім свердловин та розпочато будівництво нового підприємства. Нині це найбільший і найсучасніший завод у своїй галузі в Україні й один із найбільших заводів компанії в Європі. «Кока–Кола Беверіджиз Україна» — це вітчизняне підприємство зі стовідсотковим іноземним капіталом. Інвестиції становлять 270 млн. доларів США. 22 торгові філії заводу працюють по всій території України, а загальна кількість персоналу становить понад 2000. Починаючи з 2000 року, потужність заводу постійно підвищується. Зараз на ньому діють дев’ять виробничих ліній: 5 ПЕТ–ліній — із розливу солодких та несолодких газованих напоїв у пластикові пляшки об’ємом 0,5–2,5 літра. Серед цих ліній дві є супершвидкісними. Вони виробляють від 44000 до 45000 пляшок 0,5 літра за годину.
Цього року встановлено другу супершвидкісну лінію, яка відзначається своєю гнучкістю, оскільки може розливати напої як у пластикові, так і у жерстяні банки. Потужність лінії становить 44000 пляшок або банок 0,5–літра за годину. Лінії вироблені найвідомішими виробниками подібної продукції Європи. З усіма цими новинками столичні й регіональні журналісти мали змогу ознайомитися під час проведення «туру якості», який організувала «Кока–Кола Беверіджиз Україна» на своєму заводі.
Асортимент продукції компанії вітчизняному споживачу відомий, і він його любить. Проте компанія постійно пропонує новинки, і це теж є одним із головних напрямків її розвитку. Наприклад, відома газована вода «БонАква» займає 10 відсотків усього вітчизняного ринку подібної продукції. Минулого року була запущена виробнича лінія з виготовлення соків під торговельними марками «Rich» та «Добрий», які вже встигли зайняти п’ять відсотків ринку українських соків. Усі ці тенденції засвідчують лише початок чергового стрімкого злету новинок «Кока–Кола».
Одним із стратегічних шляхів розвитку виробництва є запровадження новітніх технологій і суворе дотримання усіх міжнародних і вітчизняних стандартів якості.
У розмові з кореспондентом «УМ» директор зі зв’язків із громадськістю компанії Олеся Жулинська сказала, що за 15 років роботи в Україні світовий бренд «Кока–Кола» набув українських рис, а досвід роботи українського заводу став часткою світового досвіду компанії з дотримання високих стандартів якості напоїв, адже одним із головних гасел компанії є «Мислити глобально, діяти локально».
«Кока–Кола Беверіджиз Україна» спрямовує всі свої зусилля на створення якісного продукту та постійне розширення «портфоліо» напоїв; посилення професійної команди, розвиток та запровадження інновацій, зміцнення зв’язків із партнерами та акціонерами, турботу про довкілля та покращення добробуту громадськості, а також створення нових цікавих для споживача маркетингових акцій та громадських подій», — констатувала Олеся Жулинська.
Віталій МИРГОРОДСЬКИЙ