Міська влада Донецька всерйоз взялася за наведення порядку на автобусних маршрутах, де пасажирів чекають кардинальні приємні зміни. Йдеться про рішучі наміри відмовитися від використання маршруток типу «ГАЗель» та «Соболь», які вважаються вже вчорашнім днем. Приміром, на останній прес-конференції міський голова Донецька Олександр Лук'янченко однозначно запевнив, що возити пасажирів маршруткам залишилося лічені дні. А далі їх очікує доля комерційних кіосків, які свого часу зусиллями міської влади перестали спотворювати вулиці та майдани Донецька.
Приватники, які взялися за перевезення пасажирів, нерідко ігнорують незадовільний технічний стан транспорту, що давно відпрацював свій строк і очікує капремонту. Отож, для прикладу, нині дорогами міста пасажирів продовжують возити 156 автобусів, які потрібно зняти з маршрутів через невідповідність технічним вимогам. У ході оновлення автопарку вже в цьому році автобуси -«пенсіонери» замінять перші тридцять автобусів «МАЗ», зібрані безпосередньо в Донецьку на базі комунального підприємства «Донелектротранспорт». Саме згадані автобуси із значно більшою кількістю місць для пасажирів, на користь яких тепер зроблено вибір, мають витіснити ті ж «Газелі», що заполонили міські дороги.
...До речі, незадовільний технічний стан маршруток днями підтвердила дорожня пригода, яка тільки завдяки щасливому збігу обставин обійшлася без жертв. У так звану годину «пік» посеред Макіївки — на перетині вулиці Московської та Ленінського проспекту в маршрутки «Плехановська — Ханжонково» просто на ходу відпало колесо. Водій триколісного автомобіля встиг загальмувати і уникнути серйозних наслідків аварії, однак неважко здогадатися, що на пасажирів ця вимушена зупинка справила відповідне враження.