«Продажна» Аністон

«Продажна» Аністон

Авторитетний часопис «Форбс», який теж не уникнув журнальної моди на рейтинги, вирішив визначити, у кого зі знаменитостей найбільш «продажне» обличчя. Експерти видання дослідили обкладинки найвідоміших журналів у світі шоу–бізнесу (People, Star, US Weekly, In Touch Weekly, OK! тощо) за перше півріччя цього року і визначили, хто з зірок найчастіше на них з’являвся. Однак для того, аби перемогти в рейтингу «Обличчя року», кількісного показника було недостатньо. Найбільше уваги організатори дослідження приділяли якості, відзначаючи позитивними балами тих, чиє фото на обкладинці сприяло кращому продажу журналу.

А це смерділа ваша... закуска

А це смерділа ваша... закуска

Гіпертрофоване побоювання терактів у країнах Заходу іноді стає причиною просто курйозних випадків. Так, днями у престижному лондонському районі Сохо поліцейські перекрили кілька вулиць біля ресторану тайської кухні, коли одному з відвідувачів здалося, що він учув запах небезпечних хімікатів, повідомляє «Скай ньюз».

Анекдоти

Анекдоти

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Слідчий: «Скажи мені, хто твій друг, і тоді я скажу прокурору, щоб тебе відпустили».

Всі статті рубрики