Це вже четверта аварія літака Ан–26 із початку червня 2007 року. Згідно з попередніми даними, причиною катастрофи стало перевантаження, через що в машини буквально відвалився один із двигунів — навіть не злетівши, літак упав на житлові будинки неподалік міжнародного аеропорту Нділі. Знайдені останки 15 осіб, які загинули на землі. Ще 23 людини перебували на борту. Наразі невідомо, чи залишився хтось із них у живих.
Раніше конголезька влада повідомила, що серед п’ятьох членів екіпажу були троє українців і росіяни. За уточненими даними, не вижили троє громадян РФ — командир екіпажу, другий пілот і бортмеханік. Уже вчора Міністерство закордонних справ України спростувало інформацію про перебування на борту українців. «За офіційними даними, наданими нашим посольством у цій країні, наших співвітчизників серед померлих чи постраждалих немає», — запевнили «УМ» в українському МЗС. А також додали, що ситуація і нині перебуває на контролі дипломатів, оскільки до півсотні людей постраждали, перебуваючи на землі, відтак невідомо, чи і серед них не було українців.
А ТИМ ЧАСОМ...
Командир літака Лебедєв М., який 4 вересня мав здійснити чартерний рейс авіакомпанії МАУ за маршрутом «Київ—Стокгольм—Париж—Тенеріфе» і був затриманий у аеропорту «Арланда» шведською поліцією за підозрою у вживанні алкоголю, не винен. Про це повідомила Державіаадміністрація, яка щойно завершила розслідування. Встановлено, що у день затримання Лебедєв приймав ліки «Корвалол», запах після якого схожий на алкогольний. Це підтвердила і судово–медична експертиза, проведена акредитованою лабораторією. Її висновки наступні: «Етанол — негативний результат у крові». Наразі командир екіпажу вже приступив до виконання службових обов’язків.