Як зазначається у листізверненні, «трудовий колектив стурбований незаконним втручанням у діяльність АНТК імені Антонова» і просить главу держави «негайно вжити заходів для припинення ігнорування конституційних прав». Це вже втретє працівники флагмана вітчизняного літакобудування звертаються до Віктора Ющенка. Причина одна і та сама: Кабінет Міністрів наполегливо намагається створити важелі для безпосереднього впливу на управління підприємством. Однак, оскільки АНТК внесене до категорії заводів, які постановою уряду заборонено приватизувати чи акціонувати, Кабмін ініціює зміну статуту, що, на думку трудового колективу, дасть можливість впливати на діяльність підприємства ставленикам уряду Віктора Януковича.
«На заводі керівні посади обіймають генеральний конструктор і генеральний директор, в обов’язки якого входить управління господарськими справами, — розповів «УМ» голова первинної Профспілки авіабудівників України на АНТК імені Антонова Валерій Буслаєв. — У зміненому статуті, який хочуть нав’язати нам із Кабміну, повноваження генерального конструктора фактично нівелюються. Тобто його прирівнюють до звичайного конструктора звичайного бюро, забравши функції зустрічей і переговорів, підпису документів і контрактів».
Далі, за словами Валерія Олексійовича, оскільки підприємство не веде самостійної діяльності, бо входить у державний концерн «Авіація України», згідно зі змінами у статуті, людина, яка матиме право підпису й укладання контрактів, призначатиметься керівництвом концерну, на який має безпосередній вплив саме Кабінет Міністрів.
І такі думки, цілком імовірно, недалекі від істини. Ще наприкінці вересня міністр фінансів Микола Азаров повідомив про своє звернення до міністра промислової політики Анатолія Головка з вимогою надати перспективний план розробок нових моделей літаків. Як зазначив тоді Микола Янович, «нам необхідно, щоб АНТК не займався проїданням старого багажу, уособленого в розробці Ан148». За чутками, він навіть вимагав від директора концерну «Авіація України» Олега Шевченка вжити термінових заходів, аж до звільнення керівництва, для виправлення ситуації. А діяльність концерну назвав незадовільною.
У свою чергу, категорично не згодні з цим на АНТК. «З часу розвалу Радянського Союзу у нас жодного разу не було навіть найменшої заборгованості із заробітної плати. Ми поставили на серійне виробництво Ан140 та Ан148. Тому колектив вважає за недоцільне проводити будьякі зміни у статуті, тим самим знищуючи флагман українського літакобудування, і засвідчує повну підтримку керівництву і генеральному конструктору Дмитру Киві», — каже Валерій Буслаєв. Звернення з відповідним текстом уже надіслане і Прем’єру Віктору Януковичу.