Минулими вихідними у центрі курортної Алушти було велелюдно і гамірно. Різноманітні конкурси, у тому числі і зі збору сонячної ягоди, карнавальна хода, вуличні театральні постановки, виставка–продаж винограду і вина, продукції місцевого ефіроолійного підприємства, виноградний бал на території винзаводу «Алушта» — ось чим, певно, запам’ятаються для відпочивальників ці два дні. І все це різнобарвне дійство заради одного — розширення календарних рамок курортного сезону, хоча на тутешніх пляжах і так достатньо приїжджого люду. «Започатковий цьогоріч фестиваль «Виноградні сезони в Алушті», — пояснила «УМ» начальник відділу культури міськради Катерина Гаврилюк, — проводиться в рамках відзначення 200–річчя кримських курортів, але передусім спрямований на відродження традицій. Адже колись, наприкінці XIX — на початку XX сто–літь, так звані виноградні сезони, що тривали з вересня по листопад, були найдорожчим і найпривабливішим сезоном відпочинку. Причому, на відміну від Ялти, де в той час багата публіка хизувалась в оксамитовому вбранні (звідси і назва сезону), до нас здебільшого приїжджали люди середнього статку, зокрема інтелігенція. Саме на цей час місто прикрашалось. Тож моя ідея — поєднати зусилля місцевих санаторіїв, виноробних підприємств задля ще більшої привабливості Великої Алушти як рекреаційного регіону». Пані Гаврилюк спо–дівається, що виноградний фес–тиваль у місті приживеться і щороку тільки розширюватиме свої горизонти.