У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Жизель у тому самому платті.
Гаряча і струнка бразилійка Жизель Бюндхен не втрачає своєї сексуальності навіть у холодній воді. Приблизно так пожартував представник найдорожчої у світі топ–моделі у відповідь на запитання про те, чому для нової рекламної кампанії Бюндхен обрала таку несподівану «сукню». Вбрання справді надзвичайне: Жизель рекламує власну лінію взуття у платті... з води. Звісно, все це комп’ютерні технології і спецефекти, але виглядає справді надзвичайно.
Над дизайном колекції взуття під назвою Ipanema Gisele Bundchen 26–річна манекенниця працює сама. При цьому Жизель особливо наголошує на тому, що її взуття — «екологічне», легке і дуже зручне. Очевидно, саме цю природність і легкість покликана символізувати водяна «сукня» красуні.
Рекламна кампанія за участю Бюндхен уже дає свої результати: і без того популярне взуття стало продаватися ще краще. Є всі підстави прогнозувати, що цього року Жизель заробить не менше, ніж минулого (у 2006–му доходи манекенниці становили понад 32 млн. доларів).
Словом, справи у Жизель ідуть непогано. Та й в особистому житті все гаразд — із відомим спортсменом Томом Брейді в них поки що любов і взаєморозуміння. Єдине, що трохи псує бразильській супермоделі настрій — це докори сумління. Адже заради неї Том покинув вагітною свою попередню дівчину, актрису Бріджет Мойнехен. 22 серпня Бріджет народила від Брейді дитину, і Жизель, дізнавшись про це, послала немовляті подарунок: набір для новонароджених вартістю тисячу доларів із дорогого бутіка. Як на цей презент від розлучниці відреагувала самотня мама Мойнехен, можна тільки здогадуватися.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>