«Завдяки» міністру–соціалісту та його популістським заявам, після озвучення яких Служба безпеки України передала матеріали до Генеральної прокуратури, вимагаючи порушити проти Миколи Рудьковського кримінальну справу, громадяни України можуть опинитися у такому собі транспортному вакуумі. Вчора Вільні профспілки залізничників (ВПЗ) заявили про початок із сьогоднішнього дня безстрокової акції протесту з вимогою відставки міністра. Адже своїми заявами про теракти на залізниці, які буцімто готуються у секретаріаті глави держави, Рудьковський неабияк налякав працівників залізничної галузі.
«Від імені машиністів і їхніх помічників ми звернулися до міністра з вимогою надати СБУ повну та правдиву інформацію про підготовку теракту на залізничному транспорті або визнати, що його заява — чистої води політична авантюра, — заявив голова ВПЗ Григорій Недвига. — У своєму зверненні ми вимагали до 20 вересня через засоби масової інформації підтвердити свою заяву або спростувати. Інакше — страйк!». Пан Недвига переконаний, що страйк буде масовим.
Таке рішення було прийняте невипадково. На відміну від більшості громадян, які не знають про стан справ на залізниці, її працівники в курсі, через що останнім часом сталося стільки аварій. І брати участь у черговій катастрофі, не виключено, що і з людськими жертвами, від чого ніхто не застрахований, вони не хочуть. Бо одна річ Рудьковському піаритися на неіснуючих терористах, а зовсім інша — знати, що обстановка на всіх шести залізничних дорогах украй напружена. «Локомотиви 2М62, які використовують для пасажирських потягів, повністю вичерпали свій моторесурс, а запчастин до них немає, — продовжує розповідати пан Недвига. — Термін експлуатації керівництво штучно збільшило ще на 10 років». За його словами, повністю перевищують будь–які норми санепідемстанції і локомотиви ВЛ80К.
«Життя й так — не цукор і без цих терактів. Пробіг збільшили за рахунок нашого відпочинку, і аби хоча б що–небудь заробити, машиністи змушені недосипати. Їзда на спрацьованій техніці — ризик та екстрим, які не можуть не позначитися на здоров’ї. А замість того, щоб вирішувати ці проблеми, міністр займається словоблудством». Голова ВПЗ стверджує, що сьогодні на кожній залізничній дорозі близько 170 локомотивів. На кожній із них 60—70% працівників готові страйкувати. Тому, переконані залізничники, Рудьковський має піти у відставку, адже зовсім непридатний для роботи на цій посаді.
«Ми, залізничники, із великим практичним досвідом ще не бачили за роки незалежності нашої України такого непрофесійного керівника, ніхто з ваших попередників не приймав стільки непотрібних і абсурдних рішень, які дискредитують нашу галузь», — йдеться у зверненні страйкарів.