«Київстар» «розійшовся»: оператор скасовує абонплату й дає 100 мільйонів на ЗСУ

12:54, 21.12.2023
«Київстар» «розійшовся»: оператор скасовує абонплату й дає 100 мільйонів на ЗСУ

Про повне відновлення  усіх сервісів,  які постраждали через хакерську атаку заявив мобільний оператор Kyivstar. Компанія також скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.

 

Як інформує УМ, про це 21 грудня повідомила пресслужба Kyivstar у Фейсбуці.

 

"Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда:

 

скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;

 

виділяє 100 000 000  гривень на потреби ЗСУ", - сказано, зокрема, в повідомлені.

 

Зазначається, що планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:

 

абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою "Домашній Інтернет" із 22.12 по 21.01;

бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;

користувачів "Домашнього Інтернету" та "ВСЕ РАЗОМ" з 1.01 по 31.01.

 

Нагадаємо, що вранці 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар".

 

Причиною масштабного збою назвали потужну хакерську атаку. "Київстар" запевняв, що персональні дані клієнтів у безпеці.

 

Роботи з відновлення зв’язку тривали до 19 грудня.

 

Як повідомляла УМ, труднощі з голосовим зв’язком і роботою мобільного застосунку виникли в абонентів "Київстар" зі східних та західних областей України.