Користувачі "Київстар" зранку 12 грудня не можуть перейти на інших операторів, оскільки збій у мережі оператора вплинув на національний роумінг.
Як інформує УМ, про це 12 грудня повідомило Міністерство цифрової трансформації в коментарі hromadske.
"Нацроумінг не працює через те, що мережа "Київстару" не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою", — йдеться в повідомленні.
Тож, усі інструкції щодо того як розв'язати проблему з роботою мережі, на жаль, недієві, повідомляє Мінцифри.
У міністерстві зазначили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють всі спеціалісти компанії "Київстар", щоб знову повернути звʼязок своїм абонентам. Найближчим часом вони відновлять надання послуг.
"Після розв'язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком", — додали в Мінцифри.
Нагадуємо, що зранку у вівторок, 12 грудня, у мережі Kyivstar стався технічний збій. Через це можуть бути недоступні послуги зв'язку та доступу в інтернет у частини абонентів.
Додамо, що збій у роботі мобільного оператора "Київстар" стався, ймовірно, через хакерську атаку. Принаймі, таку версію неофіційно озвучили джерела в компанії.
Згодом (у другій половині дня) Гендиректор мобільного оператора "Київстар" Олександр Комаров заявив, що терміни відновлення роботи сервісів оператора незрозумілі.
Як повідомляла УМ, номери загиблих або зниклих українських військових «Київстар» і lifecell зберігатимуть два роки.