У Швеції KLM Royal Dutch Airlines (королевські голландські авіалінії) та креативне агентство M & C Saatchi Stockholm встановили інтерактивний білборд.
При звуках застуди білборд нагадує шведам про те, що з будь-якої причини, будь то застуда або зміна настрою, бронювання рейсів KLM може бути скасовано безкоштовно.
Як інформує УМ, про це повідомляється на сайті авіакомпанії.
«Наша політика повного відшкодування коштів – це дбайливий крок, який дозволяє мандрівникам безпечно бронювати квитки і не боятися знову мріяти про подорож. Рекламний щит – кумедний спосіб підкреслити це», – відзначають в компанії.
Рекламний щит, оснащений підслуховим пристроєм і AI механізмом, розпізнає 40 тисяч звуків кашлю і чхання.
При звуці чиха або кашлю білборд KLM з гарним місцем для серфінгу за невисокою ціною перемикається на: "Погано?" або "Будьте здорові!" з подальшим «Скасувати € 0».
Технологія була розроблена спільно з агентством зовнішніх рішень Havelle і інтегрована в рекламний щит Clear Channel в центрі Стокгольма.