Державне агентство України з управління зоною відчуження підписало меморандум про співробітництво з креативною агенцією «Банда», яка розробила бренд «Ukraine Now».
Про це повідомляє прес-служба державної установи.
Метою меморандуму є спільна співпраця над створенням позитивного сприйняття бренду «Чорнобиль» серед широкого загалу.
«Об’єднавши наші зусилля, ми зможемо посилити інформаційну стратегію агентства і показати Зону відчуження не тільки як туристичну локацію, а й як унікальний науковий майданчик під відкритим небом», — повідомив голова агентства з управління Чорнобильською зоною Віталій Петрук.
В агенції «Банда» зазначають, що працюватимуть над створенням образу, який концентруватиметься не на історії Чорнобильської зони, а «над тим, що там відбувається зараз».
«Креативна агенція «Банда» долучиться до розробки бренд-стратегії для Чорнобильської зони, створення візуальної стилістики та креативної платформи кампанії з популяризації туристичного, наукового та соціально-економічного потенціалу територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи», — повідомили у прес-службі Держагентства України з управління зоною відчуження.
Від початку 2019 року Чорнобильську зону відвідало 74,67 тисячі туристів. Це рекордна кількість відвідувачів.
Як повідомляла УМ, національний архів безпеки оприлюднив перший звіт розвідки США щодо катастрофи на Чорнобильській АЕС 26 квітня 1986 року.