Відома українська актриса Римма Зюбіна обурена умовами подорожі в поїзді "Інтерсіті", яку вона здійснила днями з Херсона до Києва.
Адже ці потяги в «Укрзалізниці» називають швидкісними і підвищеної комфортності, за що й правлять відповідну високу ціну за квиток.
Однак, пані Зюбіна переконалася, що це не відповідає дійсності.
Як інформує Україна молода, про це актриса написала у Facebook.
Зокрема, пані Зюбіна поділилася негативними враженнями:
у вагонах Інтерсіті відсутні комфортні місця для сидіння в вагоні, а провідники не реагують на куріння пасажирів у тамбурах.
«Чому цей поїзд називається Інтерсіті і чому звичайні купейні вагони використовуються, як вагон першого класу?», - риторично цікавиться актриса.
Римма Зюбіна уточнила, що їхала в поїзді Херсон-Київ, який перебуває в дорозі 7 годин 43 хвилини, квиток коштує 500 гривень. При цьому пасажири змушені майже 8 годин сидіти на незручних місцях.
«Про швидкість я не запитую, до NY (Нью-Йорк – Ред.) за 9 годин летить літак, але чому ми маємо за 500 грн їхати сидячи там, де нема умов для комфортного сидіння?», - обурюється актриса.
Крім того, через паління в тамбурах в потязі нічим дихати.
«Куріння в тамбурах! За кілька годин нічим дихати в середині вагона і провідники відповідають, що вони не поліція і штрафувати не можуть, тому і ніяк вплинути теж не можуть. Як з цим боротися?», - пише пані Зюбіна.
Актриса додала, що на гроші від підвищених штрафів, можна було б купити і обладнати вагони з ергономічними кріслами.
Пост Зюбіної в коментарях одразу підтримали українці, які також незадоволені рівнем обслуговування в "Укрзалізниці".
Відтак, ситуацію також змушені були прокоментувати і представники компанії-перевізника, які написали, що штраф за куріння в поїздах має право накладати начальник поїзда.
Також в "Укрзалізниці" пояснили, чому пасажирам, які заплатили за проїзд у вагоні "Інтерсіті", довелося їхати в звичайному купейному вагоні.
«Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася. Так, дійсно потяг категорії Інтерсіті - це денний швидкісний поїзд, який рухається з середньою швидкістю 80 км/год та максимальною швидкістю 160 км/год у денний час та складається з вагонів з місцями для сидіння 1-го та 2-го класу з можливим включенням вагонів 3-го класу. Як рухомий склад використовується моторвагонний рухомий склад або пасажирські вагони локомотивної тяги з місцями для сидіння першого, другого та третього класу. З технічних причин один з вагонів було замінено в депо, тому приносимо вибачення», - написали у «Укрзалізниці».