Рух Південним мостом з лівого на правий берег нарешті дозволили в Києві – рішення ухвалили після консультації з військовими.
Як інформує УМ, про це 12 березня повідомив міський голова Києва Віталій Кличко у Телеграм.
Рух Південним мостом з правого на лівий берег поки залишиться закритим, окрім проїзду для екстрених та аварійних служб, громадського транспорту, транспортних засобів військового призначення і транзитного вантажного транспорту.
Також частково знімуть обмеження руху автівок під час повітряної тривоги Подільським мостовим переходом і Дарницьким залізничним мостом. На час тривоги на цих мостах закриватимуть тільки одну смугу в напрямку з лівого на правий берег.
Отже, без обмежень транспорт рухатиметься:
Північним мостом;
мостом Метро;
мостом імені Євгена Патона;
Дарницьким залізничним мостом (крім однієї смуги);
Подільським мостовим переходом (крім однієї смуги);
Південним мостом — з лівого на правий берег.
Нагадаємо, що Південний міст — це вантовий міст через Дніпро в Києві, розташований в Голосіївському та Дарницькому районах. Його довжина — 1 256 метрів, ширина — 41 метр. Мостом проходить Сирецько-Печерська лінія київського метрополітену.
Крім того на ділянці біля майбутньої станції "Варшавська" метробудівники застосовують нестандартне рішення через брак простору.
Головний інженер КП "Київський метрополітен" Арсен Ісаков розповів в інтерв'ю "Київ 24" про нестандартний метод будівництва метро на Виноградар. За його словами, вперше в історії українського метробудівництва застосовується технологія дворівневого тунелю.
"Простору немає, тому ми не можемо будувати тунель в класичному стилі — паралельно в одній площині два тунелі. На початку вони будуються, як зазвичай, а потім сходяться і виходять на другий рівень", — пояснив Ісаков.
Таке рішення було прийнято через щільну міську забудову у районі майбутньої станції "Варшавська". Інженери зіткнулися з проблемою обмеженого простору для прокладання традиційних паралельних тунелів, що змусило шукати нестандартні рішення для продовження будівництва.
Станом на 12 березня 2025 року будівельники вже завершили правий тунель від станції метро "Сирець" до станції "Мостицька".
Наразі роботи ведуться на шести будівельних майданчиках одночасно. Крім того, на одному з будівельних майданчиків ведуться роботи з будівництва вертикального стовбура, який знадобиться у майбутньому при будівництві лівого тунелю.
Це дозволить оптимізувати роботи та скоротити час на будівництво другої частини лінії. Метро на Виноградар є продовженням Сирецько-Печерської лінії київського метрополітену.
Завершення будівництва цієї важливої для киян транспортної магістралі заплановано на перший квартал 2027 року. Будівництво метро на Виноградар є одним із найбільш очікуваних транспортних проєктів у столиці. Нова гілка метро дозволить значно покращити транспортне сполучення для мешканців густонаселеного району та зменшити навантаження на наземний транспорт.
Як повідомляла УМ, Можуть гепнути будь-коли: мости Метро та Патона аварійні – висновки фахівці.