Нові 4 роботизовані комплекси працюватимуть на фронті – Федоров
Кодифікацію Міністерства оборони України пройшли ще чотири розробки учасників кластеру Brave1. >>
Аеродром у Гостомелі наразі виглядає так.
Прем'єр-міністр Володимир Гройсман запропонував перетворити аеропорт "Гостомель" на базовий аеропорт для лоукостів уже протягом року.
Таку ідею пан Гройсман озвучив у ході спеціальної наради з питань розвитку авіасполучення та ведення переговорного процесу з лоукост-перевізниками, повідомляє Урядовий портал у понеділок.
Зокрема, він підкреслив, що шлях залучення авіакомпаній тільки в найбільший в Україні міжнародний аеропорт "Бориспіль" (Київ) – зрозумілий. Але окрім "Борисполя" столиця, приміром, має ще два аеропорти – "Київ" (Жуляни) та Гостомель. І розвивати ці авіагавані також необхідно.
Прем’єр запропонував розробити проектну документацію розвитку аеропорту "Гостомель" із визначенням вартості всіх необхідних робіт.
"Ми зараз маємо ухвалити рішення, яке дозволить нам вирішити одразу декілька питань, серед яких – скасування будь-яких монополій в "Борисполі", залучення нових авіаперевізників та зниження вартості квитків для наших пасажирів", – сказав Володимир Гройсман.
За підсумками наради, її учасники вирішили продовжити політику активного залучення лоукостів в Україну – і не однієї компанії, а декількох, опрацювати в якості тимчасового рішення надання умов для лоукостів в аеропортах "Бориспіль" або "Київ" (Жуляни) строком на один рік, а за цей час перетворити аеропорт "Гостомель" в аеропорт для лоукост-перевізників.
Окрім того, умовою залучення лоукостів має стати входження перевізників в регіональні аеропорти України.
Гройсман також підтвердив необхідність відновлення та завершення переговорів з "Ryanair" і доручив Міністерству інфраструктури проінформувати інші авіакомпанії про умови залучення перевізників в Україну.
За словами Гройсмана, залучення в Україну нових авіаперевізників, передусім лоукостів, передбачає інтенсивний розвиток вітчизняних аеропортів – як міжнародних, так і регіональних, можливості яких використовуються нераціонально.
"Ми виступаємо за єдині правила (залучення авіакомпаній), в тому числі для лоукостів. При цьому у нас є різні аеропорти, є аеропортові термінали. Тож потрібна програма і нові правила залучення авіаперевізників",- сказав глава уряду.
Нагадаємо, після тривалих переговорів, Ryanair відмовився від виходу на український ринок через непорозуміння із керівництвом аеропорту «Бориспіль».
Утім, 17 липня глава аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін заявив, що переговори з авіакомпанією Ryanair не припинялися і в найближчому майбутньому лоукостер почне роботу в Україні.
Кодифікацію Міністерства оборони України пройшли ще чотири розробки учасників кластеру Brave1. >>
Волонтери та фермери з Британії в межах ініціативи «Пікапи для миру» передали Львівщині 38 позашляховиків на потреби українських військових. >>
Міністерство оборони України кодифікувало та дозволило до використання у підрозділах Сил оборони безпілотний наземний роботизований комплекс «Тарган», розроблений українськими інженерами. >>
Велику партію техніки бригадам, які боронять Україну на східному напрямку передав лідер "ЄС" та п'ятий президент Петро Порошенко >>
Парк броньованих транспортних засобів ЗСУ поповнився ще одним зразком вітчизняної розробки. Міноборони кодифікувало та допустило до експлуатації у військах бронеавтомобіль «Джура», призначений для виконання різних тактичних завдань. >>
Бронеавтомобіль "Новатор-2″ був виготовлений на замовлення відповідно до потреб мати на озброєнні бронеавтомобіль під бойову групу. Такі автомобілі отримає кожна бойова бригада Нацгвардії >>