23 вересня, коли президент Володимир Зеленський закликав українців скаржитися на корупцію на "гарячу лінію" НАБУ, до агентства зателефонували 84 особи.
"У середньому кол-центр отримує 10-15 дзвінків щоденно. 23 вересня 2019 року до кол-центру зателефонували 82 особи - приблизно стільки ж було і на старті роботи НАБУ", - сказано у повідомленні НАБУ у Facebook.
Як повідомляє відомство, громадяни в цей день скаржилися на:
- порушення соціальних, трудових, земельних прав та законних інтересів;
- дізнавалися про підслідність НАБУ, контакти інших органів, які протидіють корупції;
- неналежне досудове розслідування інших органів;
- проблеми в сфері ЖКГ, неналежний стан тротуарів, каналізаційної системи тощо.
"Наразі складно сказати (скільки повідомлень 23 вересня стосувалися підслідності НАБУ, - ред.) Всі повідомлення зареєстровані, їм надають первинну правову оцінку", - сказано в повідомленні НАБУ.
У Бюро зазначили, що додзвонитися на "гарячу лінію" інколи тяжко, оскільки "номер не є багатоканальним".
У НАБУ також повідомили, що "гаряча лінія" працює з 2016 року 5 днів на тиждень. На "гарячій лінії" працює 7 осіб.