Флешмоб Зеленського: до НАБУ телефонують скаржитись на жек і каналізацію

06:31, 25.09.2019

(фото: НАБУ)

23 вересня, коли президент Володимир Зеленський закликав українців скаржитися на корупцію на "гарячу лінію" НАБУ, до агентства зателефонували 84 особи.
 
Про це повідомляє прес-служба Антикорпційного бюро.
 
"У середньому кол-центр отримує 10-15 дзвінків щоденно. 23 вересня 2019 року до кол-центру зателефонували 82 особи - приблизно стільки ж було і на старті роботи НАБУ", - сказано у повідомленні НАБУ у Facebook.
 
Як повідомляє відомство, громадяни в цей день скаржилися на:
 
- порушення соціальних, трудових, земельних прав та законних інтересів;
 
- дізнавалися про підслідність НАБУ, контакти інших органів, які протидіють корупції;
 
- неналежне досудове розслідування інших органів;
 
- проблеми в сфері ЖКГ, неналежний стан тротуарів, каналізаційної системи тощо.
 

"Наразі складно сказати (скільки повідомлень 23 вересня стосувалися підслідності НАБУ, - ред.) Всі повідомлення зареєстровані, їм надають первинну правову оцінку", - сказано в повідомленні НАБУ.  
 
У Бюро зазначили, що додзвонитися на "гарячу лінію" інколи тяжко, оскільки "номер не є багатоканальним".
 
У НАБУ також повідомили, що "гаряча лінія" працює з 2016 року 5 днів на тиждень. На "гарячій лінії" працює 7 осіб.
 
Нагадаємо, напередодні президент Володимир Зеленський закликав українців взяти участь у "масштабному" флешмобі - не носити хабарі, не пиляти бюджет, доносити сміття до урн та повідомляти про корупцію до НАБУ.