У підручниках з української мови для третього класу знайшли приховану рекламу популярної марки води та львівської кав'ярні. Це обурило та шокувало багатьох батьків школярів.
Зокрема, в підручнику помітили логотип "Львівської копальні кави", яку назвали найпопулярнішою кав'ярнею у Львові, написав Євген Лобанов на своїй сторінці у фейсбуці.
Окрім того, він помітив, що на розвороті третю частину сторінки займає етикетка мінеральної води "Моршинська". Проте батьки обурені, що завдяки такій рекламі учнів вчать українській мові.
"Тільки мені здається, що реклама моршинської у підручнику "Української мови" 3 класу – це ні в які рамки...", – написав Лобанов.
Прихована реклама для учнів обурила користувачів мережі.
Люди почали писати коментарі під постом: "Зе-освіта, далі буде..", "Ненормальні, тоді в старших класах, що рекламують?", "Головне – там російський оператор. Взагалі то бізнес покійного Березовського. Кремль добрався і до підручників?" тощо.
Як писала УМ, ексміністр освіти Ганна Новосад обурена тим фактом, що на систему освіти виділено 00,00 грн з фонду протидії COVID-19, тоді як під час створення цього фонду навесні 2020 року у системи освіти забрали 5 млрд гривень.
Освітні експерти просить уряд виділити державну цільову освітню субвенцію на зарплати педагогам. Джерелом освітньої субвенції вони пропонують фонд "COVID-19", адже саме до нього з бюджету МОН забрали понад 4,9 мільярда гривень, а повернули лише 52 мільйони, які довелося повернути учням за скасоване пробне ЗНО.